sjessi Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Vi er da en "typisk" moderne familie, som består av mine, dine og snart vårt barn. I den forbindelsen har det dukket opp noen spørsmål som vi ikke vet svar på. Skal vi la mine barn være hjemme, når hans barn kommer på besøk etter fødselen, eller skal de være hos sin far? Skal vi la hans barn få bli kjent med lillebroren uten at mine barn er tilstede og tar "plass", eller skal vi la alle være samlet hele tiden? Noen som har erfaringer og synspunkter som de vil videreformidle til oss? Mvh oss 2
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 de er jo alle søsken nå, så jeg ville latt alle møte det nye familiemedlemmet for første gang samtidig. Da slipper man at noen føler at andre blir favorisert osv. Lett for at det kan bli litt konkurranse der... Hvis det er sånn at dine barn bor sammen med dere og hans er på besøk annenhver uke, så tror jeg at jeg ville latt hans barn få litt alenetid med småen uten at de andre er der første helgen hans barn er hos dere. Da får de lettere knytte seg til småen. Litt rotete svart,men skjønte du hva jeg mente?
Gjest Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 hm..hvor gamle er barna deres da?hva sier de selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå