Gå til innhold

Ja nå ringte svigerfar ja, 5 timer for seint!!:p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde sendt mld til svigerfar før idag om de kunne ha jenta vår på overnatting inatt, slik at jeg og sambo kunne dra ut å feire bursdagen hans. Alle vennene våre skulle ut også. Jeg fikk aldri svar, men jeg vet at de er så opptatt med valg osv nå for tiden (politikkere) så ville liksom ikke ringe og mase... tenkte de sikkert ville ta det med ro ikveld da.

Så ringte svigerfar nå, helt fortvila omtrent, fordi han hadde lest mld først nå. Han hadde sett bildet i mld tidligere, men ikke teksten under. Så jeg fikk klar beskjed om at neste gang MÅTTE jeg ringe. ;) Så tok det 1 minutt, så ringte han igjen og spurte om han og kona skulle komme og hente frøkna mi så jeg fikk dratt ut også. Men er aaaalt for sent å gå ut nå da, når de andre har holdt på hele kvelden. :P

Jaja, får fortsette å nyte kvelden alene jeg da. Selv om jeg var så skuffa før ikveld for at jeg ikke fikk ut :P Sendte ut samboeren for det da, mente han burde få feira bursdagen forde. Men neste gang slår jeg på tråden til svigerfar istede for sms!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...