RundLurt? Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Jeg hadde valgt: slank, vakker og intelligent, har ikke tro på enten eller! Men slanke folk er å foretrekke, er mer symetrisk of tiltrekkende!
RundLurt? Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Men hadde jeg måtte velge mellom dine to alternativer, hadde jeg tatt den uintelligente verson, for jeg har intellekt stort nok for to, så da hadde det vært godt og hatt noe pent å hvile øyet på!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Hadde valgt det siste. Det har vært oppsigelsestider i jobben min og de som måtte gå var overvektige. Fikk meg faktisk til å tenke på hva som er prioritert i manges hoder....
RundLurt? Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Jeg synes faktisk (hvis det ikke er medisinsk begrunnet) sier mye om en person om den er overvektig eller ikke, tankegang, ståpåvilje og engasjement.
-Hengebuksvinet- Skrevet 8. september 2007 #7 Skrevet 8. september 2007 Henger meg på den. Mange av de mest engasjerte og sprudlende damene jeg har møtt i jobbsammenheng har vært damer. Og i en jobb der det viktigste er å være sosialt intelligente, klarer de fleste litt runde damene seg superbra.
Gjest Skrevet 8. september 2007 #8 Skrevet 8. september 2007 Slank, vakker og uintelligent ! Men nå er jeg jo slik fra før da så......bare at jeg er helt blåååååååååååst, men det vet jo de fleste fra før. Men det spiller jo underhodet ingen deal, da jeg er smækker og staila så godt som det lar seg gjøre med ei sloggyqueen fra disse dypeskoger...knææsj, men er jo trønder da, å RULER jo uansett, så spiller ingen rolle noen ting...HAHAHAAAAAAAAAAAAAAAA *Smask*
RundLurt? Skrevet 8. september 2007 #9 Skrevet 8. september 2007 Kan bekrefte at rævva er slank og jævlig lekker, men så er hu søstra te gubben og! *nuss* Tilbake til poenget her, så lønner det seg og lese hele tråden før en svarer! *se parantes* Uten å si noe stygt om noen som helst, så går det ikke an å være normal med ambisjoner , stor familie og sette seg ned å være overvektig!
-Hengebuksvinet- Skrevet 8. september 2007 #10 Skrevet 8. september 2007 Forstod ikke helt den siste formuleringen. Jeg er nok dessverre overvektig, men er en aktiv mamma (til tre) og er en av de som har mest ståpåvilje på jobben. Følger opp barna på altfra ski/slalåm til svømming. Mens en "veninne av meg" har bare ett barn, som mora hennes har på overnatting minst en gang i uka og passer flere ettermiddager i uka, ikke orker å følge opp barnet på noe. Men i stedet spør meg om hjelp, selv om hun er like slank som da vi var unge. For mange småbarnsmødre er det ikke nødvendigvis sånn at vekt sier all verden om hvor god form man er i eller hvor stor ståpåvilje man har. Enkelte har rett og slett anlegg for å legge på seg, etter at de har født.
Diva Muffin Skrevet 8. september 2007 #11 Skrevet 8. september 2007 Jeg har lovet meg selv at jeg ikke skal bli ei feit mor som sitter i sofaen og spiser potetgull, mens jeg lurer på hvem jeg synes er ekle, ugly eller teite i dag. Jeg ønsker også å ha evne til å hjelpe ungen min med matteleksene også etter 3. klasse og lære henne ganske enkle naturlover ("nei, det er ikke noen spøkelser i huset vårt, klumpen min") Så jeg sier nei takk, ingen av delene.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 8. september 2007 #13 Skrevet 8. september 2007 Går det an å si takk til begge deler? feit og smart av og til, og vakker og bittelitt uintelligent av og til?
Gjest Skrevet 8. september 2007 #14 Skrevet 8. september 2007 Feit av og til................HæH ? Jojo slanker da eller?!?
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 8. september 2007 #15 Skrevet 8. september 2007 jepp, verre med jojoen til hue da men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå