Gå til innhold

Bagasje på fly....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det egentelig. Det er lov å ha med 20 kg pr pers. Men må man ha hver sin koffert eller kan to stk dele koffert og ha med seg 40 kg? Mener å ha hørt at man kan være flere på en koffert, men ble brått usikker...

Litt slitsomt å ha med 2 barn og 4 kofferter liksom...

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Kommer an på flyselskapet!

Skrevet

Tror faktisk man må ha vær sin koffert.. Er jo også en maksgrense per kolli, slik at de som jobber der ikke skal løfte seg ihjel.. Men tror jeg sjelden overholder vektgrensa og har aldri betalt overvekt... :o)

Skrevet

Vi reiser med My Travel. Men hvordan kan jeg finne ut det da?

Vi reiser natt til mandag og det er litt kjipt å evt måtte pakke om alt når vi kommer til Gardermoen...

Skrevet

Vi fikk i hvert fall problemer med SAS pga. dette i New York i sommer.

Vi prøvde å reise med lite bagasje. Vi dro med to barn, og ønsket to litt større kolli. Vi var langt under maksgrensen totalt, men begge kolliene var litt over maksgrensen per kolli. Vi måtte betale en god del for det, og måtte stå i en laaaaang kø for å få det ordnet. De nektet nemlig å skrive ut boardingpass før vi hadde ordnet og betalt for det. Dårlig service synes jeg.

Senere i sommer var jeg en tur til Vestlandet alene med begge ungene. Da ønsket jeg å ha bare en kollli (jada, burde jo ha lært etter ew york turen..).Fikk kjempeproblemer da jeg skulle tilbake. Like før jeg ble nektet å være med. Kunne hatt med over 60 kg tilsammen, hadde med rett over 30 kg, men de var supersure for at alt var i samme bag. Måtte betale overvekt, og de sa at egentlig kunne de nektet meg å være med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...