Maria&Casper Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Jeg har hatt skikkelig mageknip i hele kveld. (fra klokka 17 sånn ca) Har vært på do å en gang har jeg fått "tømt" meg. Har hatt dette 2 ganger før, å da har jeg blitt bra igjen etter do turen, men nå er det påan igjen her kjenner jeg.. Er skikkelige tak som gjør at hele magen strammer seg i noen sekunder før det slipper igjen.. BLÆH... Godt å bare syte litt før man går å setter seg på "potta" igjen.. Hærlig lørdagskveld gitt.. hehe
Amanda- Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 uff.. hørest ikke bra ut.. urk... jeg er ikke dårlig i magen, men hoster til jeg spyr, bokstavelig talt... snufser og i det hele tatt.. hehe.. i sted tenkte eg bare : hoster eg mer no, kommer ungen opp.. hehe
Frukten og To små Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 usj, vet akkurat hva du snakker om!er skikkelig dritt hadde en hel uke med dette, og det var grusomt. For det kom nemlig hver natt!!!!
velsignet med to Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Huff, hadde en sånn kveld i går, føler med deg.
Maria&Casper Skrevet 8. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2007 Mistenker at det noe mat som ikke var så veldig bra for meg.. Ack å ve.. Men burde kanskje ikke klage over disse smertene nå. Regner med at det å få veer er vondere, hehe. jaja, men nå potta.. *ile*
Maria&Casper Skrevet 8. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2007 Jada. å når det da endelig kommer noe så pisser man jo med stussen.. (sorry ekkel forklaring) ..
Frukten og To små Skrevet 8. september 2007 #7 Skrevet 8. september 2007 ler, ja.. og det sviiir sånn i rompa etter utallige tørk (til og med lambi svir). hadde spist dårlig mat jeg da, men det var ikke noe godt.sukk, drakk biola som de skulle vært vann.
Maria&Casper Skrevet 8. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. september 2007 Huff.. Kjipt å ha det slik. Men det som også er så rart er at når jeg raper så syns jeg at det STINKER råttne egg.. Og babyen har vært helt tullerusk siden jeg fikk mageknipen.. Er mye mere liv fra babyen nå enn det har brukt å vært før.. Merkelig syns jeg..
Frukten og To små Skrevet 8. september 2007 #10 Skrevet 8. september 2007 min er bare stille han når jeg har vondt. hehe.. ja det er skikkelig dritt å ha det sånn..usj! synes jeg fiser mye jeg da, og de lukter lite godt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå