Gå til innhold

mamsemomsen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ang de kamik skoene. er de små eller store i størrelsen. jenta mi bruker str 21 i gummistøvlene sine men er passelig med ullragger. Hvilken type av de skoene er det du bestilt, fantes jo mange fine der.

Disse kunne jeg tenkt meg å prøve.;o))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, de er helt utrolig gode..! Snuppa har også 21 i gummistøvler som passer fint (Polarn), foten hennes er ca 12,5 cm, og hun har Kamik str 6 som passer fint nå frem til jul hvertfall :-)

Vi har den som heter Kamik Tickle Pak til snuppa, og hadde den som heter Kamik Wow til storebror, begge er knall :-)

Skrevet

Og disse er altså skikkelig varme og gode, og tette? Ingen fuktige føtter osv?? For en fantastisk pris iså fall ;o))

Skrevet

Vi har aldri opplevd at de har blitt våte, men på ekstremt vått vær har vi uansett brukt cherrox eller gummistøvler da :-)

Har aldri vært veldig fornøyd med Gore-tex, har barn som blir lett frosne på føttene, og dette er hittil de eneste skoene som holder dem varme - uansett vær! :-)

Skrevet

Ikke meningen å blande meg inn i tråden deres altså,men lurer på hvor du kjøper de? Søsteren min driver barnehage og skryter veldig av Kamik-skoene.

Skrevet

Ja til den prisen skader det jo ikke å prøve de heller. De var jo skikkelig fine. har du de røde eller rosa? De rosa så jo veldig lyse ut. Hvor mye blir det med frakten?

Skrevet

Jeg betalte omtrent like mye i porto for mine, betalte 19,95 for skoene, og 20 i porto, så ble 240 totalt.. Men husk at du skal betale moms om varens verdi er over 200 kr, ikke medregnet porto :-)

Vi har de som er lysrosa og sorte, dressen er jo over skoen allikevel, så tror ikke de blir så veldig skitne :-)

Skrevet

Ok, takk skal du ha for tips. Jeg skal bestille disse.

Skrevet

prøver å registrere meg. men hva er Key Code??

Skrevet

Det er vel bare rabattkode mener jeg, som du kan skrive inn om du har ;-)

Skrevet

Aaaaaarghhh, province field hva er det da???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...