Gjest Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Jeg stryker magen min flere ganger om dagen, snakker til tulla og spiller musikk. Mamma irriterer seg over dette og mener at det IKKE er normalt, jeg blir kjempelei meg da hun kommer med sårende kommendtarer om at det er unødvendig og drive på slik og stryke frem og tilbake på magen. Klart jeg vil det, har jo babyn min der inne.
Gjest Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Jeg gjør det, men bare når jeg er alene =) Tør liksom ikke fremfor noen andre i tilfelle jeg får slike kommentarer som du fikk... huff, er så leit, for man koser seg jo så... =) =) =) Har begynt å spille på en spilledåse for magen også jeg. Slik at babyen skal kjenne igjen sangen senere =)
twilla Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 stryker masse på magen min, så kan man jo kjenne litt etter spark og liksom "få kontakt" samtidig. Er jo det som er kosen med å gå gravid!! Ikke hør på moren din, du;)
susemor666 Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Det er jo sagt at det er "sunt og godt" for barnet at mor prater og stryker på magen, så det moren din sa.... Ikke hør på'a=) Kos deg med og på magen du=)
twoboys & a girl Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Her stryker vi og prater med magen. Morsomt at han reagerer på lyder og å bli tatt på i blant:o) Viser det at den hører og lærer seg å kjenne stemmer. Bare fortsett å kos deg med magen din du:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå