Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Jenta mi har nå i to uker vært urolig. Det begynnte for 2 uker siden at hun våknet ofte om natten, nå våkner hun hver andre time, sovner 20 00 vkner 22 30, 01 00,03 00, 05 00 og klokken 07 00 står vi opp. Hun sutrer og er urolig stort sett hele dagen, synes nesten det har blitt værre de siste dagene. Høres dette ut som tenner? Hun har ikke feber og er ikke syk, helsesøster mener det ikke er noe vits med gøt siden hun legger veldig bra på seg.Hun har også en svært ømfintelig mage og har mye vondt i den enda. Hun er 4 mnd nå.
Gjest Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 jepp, var ca sånn her oxo en stund. og så plutelig tittet det frem et "riskorn" og sytingen og maset om natten ga seg. så gikk det to-tre dager, og så var det på `an igjen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå