Frukten og To små Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 jeg har akkurat laget meg tre brødskiver(kjøpte ferskt brød på "godt brød" bruikken i dag, en med nugatti(bankers), en med kylling pålegg og en med kokt egg. Te med suketter som drikke.. nam! hva spiser dere da?
Mine 3 småtroll! Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Honnikorn med melk! Ikke veldig sunt men... Er lørdag da, tross alt :-)
reven37 Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Jeg lagde meg hamburger. Samboer er i nordsjøen så kjører litt kjapp og enkel lørdagskos i kveld :-D
velsignet med to Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Rester etter fredagskosen; kyllingfajitas
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 jeg har nettopp spist kjøtt og potet og gulrøtter som jeg stekte i ovnen med rosmarin, olivenolje og sitronpepper.. er hjemme alene uten bil, og dette var det eneste i fryser'n/kjøleskapet;)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 Har spist pizza, og nå er jeg så mett at jeg tror jeg sprekker!!! For sikkerhets skyld trykker jeg i meg smågodt også. Og litt stikkelsbærpai. Kjenner nesten at strekkmerkene kommer. Kommer de ikke nå, kommer de aldri!! Jeg tror jeg må legge meg så jeg slutter å spise. Huff.....
sjessi Skrevet 8. september 2007 #7 Skrevet 8. september 2007 Spiser alt jeg. og d bærer vekta preg av:)
Frukten og To små Skrevet 8. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. september 2007 det er deilig å spise.. har nesten alltid noe i munn jeg (ifølge sambo,ler). og det har jeg faktisk også, uansett om det er druer eller godis er det noe i munn. nam nam.. har fått dilla på tørkede fersken, nam! Honnikorn med helmelk, det er leenge siden!sukk, og så godt som det er!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 8. september 2007 #9 Skrevet 8. september 2007 ble lørdagskos med taco her=)
Frukten og To små Skrevet 8. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 8. september 2007 taco er knall! lørdags klassiker her også!;')
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 8. september 2007 #11 Skrevet 8. september 2007 japp det er såååå godt=) ble ikke noe middag idag så da slo vi til med taco til kvelds=) har gått laaang tur med sambo og bikkja, vaska/bada bikkja, vaska huset og skiftet sengetøy i dag så føler meg veldig produktiv i dag jah=)
Frukten og To små Skrevet 8. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 8. september 2007 så flink du er a!!!velkommen hjem til oss også du altså.. hehe! har slappet av i dag på cafe, gått tur ute i finværet og laget middag. sittet på rævva resten av kvelden, deilig det. i morgen blir det full fart..
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 8. september 2007 #13 Skrevet 8. september 2007 haha, å vaske er et tiltak nå om dagen=) støvsuger nesteni hver dag men ennda synes jeg det f*** ikke ser ut her alså, tror noen er å planter hybelkaniner under sofaen og i kroker å kriker mens jeg sover jeg!=) deilig å bare ha en dag å sløve på da!=) blir nok en slik dag på meg i morgen HÅPER jeg, men sambo er så impulsiv av seg at man vet aldri=)
Frukten og To små Skrevet 8. september 2007 Forfatter #14 Skrevet 8. september 2007 haha, du høres jo ut som meg selv. *støv på hjernen*,ler!!ja de havner plutselig under stuebordet sånn plutselig i løpet av en dag!!!de lurer seg dit når vi sover...fysj!slemme kaninene!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 8. september 2007 #15 Skrevet 8. september 2007 mhm, helt sykt det der, må vel få meg innbruddsalarm snart dersom dette fortsetter=)
Frukten og To små Skrevet 8. september 2007 Forfatter #16 Skrevet 8. september 2007 haha, sånn som reagerer på vibrasjon på gulvene.. ler!!!!!!!!kan mye om de faktisk, bare å spørre meg!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 8. september 2007 #17 Skrevet 8. september 2007 hahahaha=) gruer meg til magen tar HELT åverhånd, DA kan det hende at vaskekosten møter motstand, er jo et helt ork å bøye å strekke og smyge seg gjennom en hel seanse med gulvask, I TILLEGG til forarbeidet med støvtørking av hyller, møbler osv=) hele dagen går jo=)
Frukten og To små Skrevet 8. september 2007 Forfatter #18 Skrevet 8. september 2007 ja, gruer meg til den dagen kommer.får be sambo trå til litt ekstra da, han er jo så flink fra før. men vi kan jo fin fint tørke på hyller i vår høyde da, og det har vi mye av her hjemme hos oss! hva driver du med i kveld da? jeg flyr mellom her og babyverden. hehe
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 8. september 2007 #19 Skrevet 8. september 2007 meget lite egentlig, etter tacoen ble jeg helt slått ut=) ble sittende å se en film som sambo leide og etter det så har det gått i bim=) men kjenner john blund snart kommer å tar meg så frykter jeg blir å krype til køys snart=) du da?=)
Frukten og To små Skrevet 8. september 2007 Forfatter #20 Skrevet 8. september 2007 jeg sto tidlig opp i dag, etter 7,5 timers søvn.. (lite for et b-menneske som meg). Så litt etter middagen klokken åtte fikk sambo lurt meg til å bli med i sengen for å kose.. og han koste slik på meg at jeg sovnet som en sten(var veldig trøtt også da). Og sov en liten stund, så nå er jeg med andre ord *lys* våken.. hehe. sitter her med hver vår laptop og surfer på masse "spennende".. hehe
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 8. september 2007 #21 Skrevet 8. september 2007 hahahaha, så gøy=) kjenner til det der med laptopene, blir slik her i huset og VELDIG ofte, jeg og sambo i hver vår sofa med hver vår laptop=) nei nå er det natt, sove leeeenge i morgen var planen=) nattinatt og kos deg i nattetimene dersom du ikke skulle sovne over laptopen=)
Frukten og To små Skrevet 8. september 2007 Forfatter #22 Skrevet 8. september 2007 haha, og i hver deres sofa? ler, det hørtes kos ut! sov godt og drøm søtt. blir nok ikke lenge til jeg selv finner sengen...tihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå