Lille søtnos Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Må være bakovervendt. Er det evt. noen man bør styre unna?
Tommage♀♂ Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Vi har Besafe Izi Combi, kan stå begge veier. Vi har det bakovervendt, og er fornøyd med det. Har ikke erfaring med andre merker, men jeg er hvertfall fornøyd
Gjest Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Anbefaler HTS BeSafe iZi Combi eller Kid. Står fjellstøtt i bilen, og barnet sitter som en hersker! Combien kan du snu når du blir nødt, Kid kan kun brukes bakovervendt. Supre seter!
Gjest Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Mange vil nok si at du bør styre unna Brio Zento pga det ble slaktet i den siste testen til Forbrukerportalen, men faktum er at stolen var testet fremovervendt, som beltestol og i tillegg feilmontert, så det er ikke noe å høre på..! Stolen er super, best i test flere ganger både i Sverige, Finland og Danmark..! Jeg anbefaler deg å ta med bilen til butikken og prøve seter i bilen, med ungen oppi, så finner du et som sitter godt og som ungen sitter godt i :-) Vi har Akta Graco Cosmic, Akta Graco Duologic og Britax Two Way Elite til mine to unger, er veldig fornøyd med Duologic, makan til enkelt, brukervennlig og TRYGT sete skal du lete lenge etter!
lego Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 Acta Graco Cosmic. Kan brukes begge veier, kjempeflott sete.
Mille** Skrevet 8. september 2007 #7 Skrevet 8. september 2007 Vi har combien som Kakao nevner, er veldig fornøyd med den. )
Nusseline♀♀♂ Skrevet 8. september 2007 #8 Skrevet 8. september 2007 Be Safe Izi Combi! Bruker det bakovervendt ennå og han er 17 mnd.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 8. september 2007 #9 Skrevet 8. september 2007 Jeg er storfornøyd med Graco =0)
Lille søtnos Skrevet 8. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 8. september 2007 Tusen takk for gode tips alle sammen, jeg er veldig takkemlig for hjelpen :-) Har notert ned navnene og skal sjekke dem, samt ta med baby og bilen på shopping! Pluss mannen med lommeboken da ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå