sinet Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Hei! Jeg er i 13.uke, 12+1, hvis jeg har kontroll på dette nå. Kan jeg slutte å ta folyre-tablettene nå? Blir så kvalm av de! Og av veldig mye annet! Syns å ha lest at man skal ta de ut hele svangerskapet og ammeperioden. Hva gjør dere?
mrss83 Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Jeg slutta etter 12 uke... trodde ikke at man skulle ta like stor dose hele svangerskapet hvertfall. jeg tar nå bare møllersdobbelkapsler.
Buick Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Det er anbefalt kun dei 3 fyrste mnd av svangerskapet. Dersom du skal ta dei lenger er det kun i samråd med lege eller jordmor etter det eg har høyrt.
sinet Skrevet 8. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2007 Takk skal dere ha, damer! Da står jeg over mer folsyre og holder meg til møllers tran.
purple Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Tar folsyre ennå jeg og er i uke 21. men det er fordi jeg hadde mangel av dette før jeg ble gravid da fordi min kropp tar det opp dårlig så må stå på det hele livet.Får resept på disse...et b kompleks med folsyre. Det er iallefall ikke skadelig å ta det etter uke 12. Men viktigst å ta det t.o.m. uke 12 som du vet. Møllers dobbel skulle jeg og ta.Ellers variert kosthold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå