Gå til innhold

uff.. jaja...:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg som var så sikker på at eg var gravid, men da e nok sikkert tanta som er komt, merkelig måte å få da på men.. har aldri hatt da på denna måten før, eller blødd så lite som nå.. men men.. klarer liksom ikkje å legga vekk tanken på at eg gravid, sjøl om eg prøver sterkt.. tar sikkert ein test i begynnelsen på neste veka alikavel sånn just in case.. skjønner ikkje koffor eg skal vere så kvalm og ha så vonde bryster om eg ikkje er gravid, har aldri hatt da utenom.. eg som trudde jenta mi på 14 skulle bli storesøster.. men nå har heile denna situasjonen gjort at eg ønsker en ny baby, så trur nok eg blir her inne ei stund;o) trur eg offisielt e blitt en prøver.. virker som sambo også begynner å bli klar for en ny ein, skal snakke me han i kveld. men eg erklærer meg som en prøver..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanksje du kan ha hatt en festeblødning??

Skrevet

men har jo blødd litt i 2 dager, kan det fortsatt vere en festeblødning da?

skal no ta ein test i neste veke for sikkerhetsskyld.. skjønner ikkje koffor eg har vondt i puppene iallfall, har jo aldri da ved mensen, kun når eg blei gravid me jenta mi på 14 mnd(i dag faktisk)

Skrevet

om da e tanto så e komt nå så håper eg at den nye babyen skal sitte før året e omme, da e mitt nyttårsforsett.. som eg sa så har eg nå tenkt å ta ein test for å vere på den sikre sio... me ønske oss iallfall ein te nå.. vil ikkje ha så stor aldersforskjell mellom barna heller, syns da e passeli me 2 år mellom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...