lille-persille Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Jeg synes det er veldig fint, men litt hotell-cesar inspirert, kanskje?!? Hmmm...noen som skal kalle barnet sitt for det?
Gjest Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 "Oslo-vest-soss" var det første som slo meg, og det var ikke i positiv betydning. Men alle kan jo ikke like det samme.
Gjest Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Får litt assosiasjoner til Fabian Stang og rumpa hans...:-)
Mazza** Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 synes det er litt for " klissete" jeg liksom...
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 ja, sossenavn, hotel cæsar og "fy fabian" men heldigvis liker vi ikke de samme navnene. hadde vært kjedelig viss alle gikk sundt og het det samme;) (derfor synn med motenavn)
lille-persille Skrevet 8. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. september 2007 Ha ha, hvordan er rumpa til Fabian Stang?
Gjest Skrevet 8. september 2007 #8 Skrevet 8. september 2007 Prøvde å finne en link til rumpa hans, men bildene er visst fjerna fra nettet... Han bada jo naken i bursdagen til Stein Erik Hagen og fikk mye oppmeksomhet i aviser... Men ellers så synes jeg egentlig at det er et fint navn
lille-persille Skrevet 8. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. september 2007 Hi hi, er ikke så oppdatert jeg, da...men fint navn synes jeg og, vet bare ikke om det er helt vår stil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå