Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Fabian?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er veldig fint, men litt hotell-cesar inspirert, kanskje?!? Hmmm...noen som skal kalle barnet sitt for det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Oslo-vest-soss" var det første som slo meg, og det var ikke i positiv betydning. Men alle kan jo ikke like det samme.

Skrevet

Får litt assosiasjoner til Fabian Stang og rumpa hans...:-)

Skrevet

synes det er litt for " klissete" jeg liksom...

Skrevet

ja, sossenavn, hotel cæsar og "fy fabian"

men heldigvis liker vi ikke de samme navnene. hadde vært kjedelig viss alle gikk sundt og het det samme;)

 

(derfor synn med motenavn)

Skrevet

Ha ha, hvordan er rumpa til Fabian Stang?

Skrevet

Prøvde å finne en link til rumpa hans, men bildene er visst fjerna fra nettet... Han bada jo naken i bursdagen til Stein Erik Hagen og fikk mye oppmeksomhet i aviser...

 

Men ellers så synes jeg egentlig at det er et fint navn :)

Skrevet

Hi hi, er ikke så oppdatert jeg, da...men fint navn synes jeg og, vet bare ikke om det er helt vår stil...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...