RundLurt? Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 E du fuill/foillsjuk i dag? eill fer du å rek oppå skaillen i mørke?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Heeeeeeeeeeeeeeeeeeellllloooooooooooooooooooooooooooo.... Baaaaaaaby:-) I dag har jeg ikke rekt på skallen, men har stått med ræva i været med motorsag og partert trær og sånt:-) Ellers er jeg så klart ikke fyllesjuk vennen:-)
RundLurt? Skrevet 8. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2007 Godt å høre=0) Vedpartering er et kjent fenomen heromkring ja*nikke*. E du fuill eller foillsjuk når du en sjelden gang er det da????? *NYSGJERRIG*
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 kreeeemt...blir jævlig fyllsjuk når jeg blander øl og heimert!! Derfor drikker jeg sjeldent..Heimert er det samme dere kaller for kranglevann:-)
RundLurt? Skrevet 8. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2007 Bare snakk rundt grøten du, jeg vet hvor du er fra allikevel =0) *smaaaask*
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 EEEEHHEEEEEEEEEEEEEE????? Det vet ikke du nei:-) Dessuten så snakker jeg aldri rundt grøten:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå