Gå til innhold

hvilken størrelse på hjemreiseklær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer litt på hvilken størrelse jeg bør kjøpe.. har fått det for meg at lillegutt blir ca 4000 g og kanskje par å 50 cm.. (har jo egentlig ikke peilig da, men innbiller meg det:) er 50 da for lite? eller er 56 for stort? er ganske grønn på dette jeg.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok satset på 56 ja, bedre at det er litt stort enn for lite :D

Jeg har bare kjøpt inn klær i str. 56 og oppover.....str.50 kan man jo uansett bare bruke kanskje de to første ukene...:D

Skrevet

hei. vi har fått en hentedress i str.50. trur det går fint jeg.

Skrevet

vi blir å gå for 56, har kun kjøpt et par bodyer i str 50....

Skrevet

56 her så holder plagget litt lenger. man kan jo bare brette opp ben m sokker og brtte opp armene så lenge. Str 50 holder kansje tja 14 dager?

Skrevet

Min førstefødte var 53 cm og 4 kg. Han gikk fint inn i 50cm de første ukene (babyer går jo litt ned på sykehuset og lillegutt veide bare 3800 gram når vi reiste hjem). Etter dette voksta han veldig fort og 62 var aktuelt allerede etter 1 mnd!!!!

Skrevet

hadde 50 sist jeg..men denne gangen tror jeg det blir 56..baby er litt over gjennomsnitt så;O)

Skrevet

Klær str 50 cm er AKKURAT passelig til baby på 50 cm...de krøller dessuten føttene oppunder seg den første tia.Artig med noe som er akkurat passe til hjemreisen men litt kjedelig at det som oftest er for lite etter en uke eller to......

Skrevet

jeg tar med str 50 og 56. forrigemann var 3140 og 48 cm lang, så får jeg ett så lite nurk igjen holder det lenge med 50... han druknet i 56;)

Skrevet

50 her også.

Ja, det kan virke som det er en størrelse man vokser raskt ut av. Men nyfødte nurk er sjelden str 56.

Greit å ha noe som sitter fint synest jeg :)

Skrevet

in første var 4168gr og 53 cm...

han passte ikke 50,d ble for stramt rundt rumpa hehe...

denne gangen venter jeg jente,men tar med klær i 56 er bedre at de er forstore enn forsmå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...