Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Skal det på onsdag pga.foranliggende morkake! Har født normalt før og hadde egentlig ønsket det denne gangen også!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Skal ha ks på mandag... gleder meg til å bli ferdig med alle "vondter"... Lykke til!! :-)
Septbaby07+jan11 Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Jeg skal ta ks i morgen (mandag) pga baby som ligger i seteleie...og bekkenet mitt er for smalt til at de lar meg prøve å føde vaginalt. Skal på Ahus kl 0800 i moren tidlig og jeg er frytelig spent!!! Fikk vite det for 2 dager siden, så det har vært en veldig spesiell helg...
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Ks på tirsdag, pga erfaringer fra tidligere vaginal fødsel. Er sjeleglad jeg ikke skal føde "normalt" denne gangen!
hagbarta.no 7-fødeklar!c Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Hvr lenge før termin er deres KS planlagt da? Skal til vurdering på tirsdag så jeg lurer..kanskje det blir neste uke på meg også..Meste jeg hat hørt om er 17 dager før termin,det vil si torsdag i neste uke for meg..baby ligger i sete/tverrleie hos meg.Deres grunn da?
Nehneh Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 Jeg skal ha keisersnitt nr. 3 på torsdag pga mekaniske misforhold (dvs at babyen er for stor ifht bekkenet mitt).
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 13 dager før termin, synes det er nok, egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå