Gå til innhold

Ser dere på valget?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kunne ikke vært mere enig med Siv..Håper de tar rotta på alle! hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke på, men hva er det hun sier som du er så enig i?

Skrevet

Alle politikere prøver jo å si det velgerne vil høre, særlig nå før valget. Mye av det er jo bare løfter som aldri blir fulgt opp.

Skrevet

Hehe, synes ikke en eneste av dem virker troverdige eller fornuftige jeg..! Her er det bare jatting og pjatting over hele linja..! Stemmer HVERTFALL ikke FRP eller AP, heller mest mot Høyre eller KrF, muligens SV :-)

Skrevet

HAHA, har dere hørt FRP sin radioreklame forresten? "Vi i FrP mener at kommunene skal være der for DEG, si ja til det DU vil ha, derfor kaller vi det JA-kommunen.." Er det mulig?? At noen går på.! Håper nesten de kommer til makta, så de kan sørge for å tilintetgjøre seg selv, så er vi kvitt dem en gang for alle..! :-D

Skrevet

Det verste med slike debatter er at de bare bruker tid på å si hva de andre partiene ikke har gjort eller er dårlige på, mens man sjelden hører om hva det enkelte parti står for. Budskapet blir borte i all drittkastingen. Det er politikk.

Skrevet

synes frp burde få en sjanse nå..se hva de kan få til..de andre bare lover og lover..

Skrevet

Nei, jeg leser om valget i min lokalavis. Er Siv på tv så blar jeg fort forbi. De populistiske uttalelsene hennes går jeg virkelig ikke på. Enhver fjomp burde jo forstå at det ikke kommer til å funke i praksis.

Skrevet

Ja, ikke sant..! "Vi sier ja til alle" - wohoo, ja, det er sikkert veldig lett gjennomførbart, så sitter vi igjen med null oljefond og enormt skille mellom rik og fattig...

Skrevet

det er så komisk å høre folk snakke om folk som stemmer frp er stokk dumme og "fjomper"? hehe beklager greit at alle stemmer hva de vil, men at voksne folk slenger dritt om noen som stemmer frp sier vel sitt =)

Skrevet

ps: "valget" er ikke nå...valgdagen er mandag.

Skrevet

Hehe, er da ingen som har sagt at de som stemmer FrP er dumme, men at de fleste må skjønne at alt de lover og sier er umulig i praksis..! Altså, ikke det samme..!

Skrevet

det meste latterlige er vel at frp er rasister..hehe

begynner man å snakke litt negativt om innvandere ja da er man rasist.

Skrevet

De har jo vært med å styre i flere kommuner, blant annet Oslo. Ser ikke at det har gjort så stor forandring og forbedring.

Skrevet

Er det partilederdebatten du mener?

Jeg så litt på det mens lille fikk kveldsgrøten sin, men må si jeg får mer vondt i hodet av all kaklinga, sliter med å forstå budskapet. Politikk er utrolig hyklersk, jeg så såvidt Høybråten som la ut om hvor vennlig innstilt KrF var til regjeringspartiene når det gjaldt miljøpolitikk, for så å rose seg selv opp i skyene i neste øyeblikk, og drite i å snakke om hva de eksakt vil samarbeide på.

Fikk sansen for bingoen på dagbladet! ;)

Jeg er glad jeg bor i Nord-Norge, hvor mange kommuner er temmelig røde. Sjansen for en Frp-ordfører er heldigvis forsvinnende liten, så jeg kan stemme litt taktisk i år, heldigvis.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Jeg så på fotball.

Hvor er det Siv stiller til lokalvalg forresten?

Skrevet

Er det ingen som har sagt at de som stemmer frp er dumme?

Da er det på tide...

Jeg mener helt seriøst at hvis du stemmer frp er du enten dum eller egoistisk. Eventuelt begge deler.

Jeg har enda ikke hørt et eneste fornuftig argument for deres politikk. Kom gjerne med det, så skal jeg lese det når jeg våkner i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...