Buick Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Er det noko andre som har det slik? Opplever stadig at eg klør så mykje at eg berre må grafse litt nedi bh-en;) Mest på undersida av brysta. Har ingen utslett eller noko slikt, men puppane har vokst ein del. Har gått opp ein str både i cup og omkrets. Utruleg irriterande!!!!!! Å klø slik altså Puppane skulle eg gjerne hatt i denne str til vanleg;)
mrss83 Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 jeg også klør mye på puppene. noen ganger uten grunn og noen ganger er jeg skikkelig tørr og rød. selv om jeg smører meg her dag på hele kroppen. jeg også har gått opp en str, skulle helst vært for uten. sitter her på jobben og blir gal, kan jo liksom ikke stikke hånda nedi heller!
Buick Skrevet 8. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2007 Kjenner det så godt igjen;) Har lurt på om eg skulle prøvd med nøytralt vaskemiddel ei stund for å sjå om det kan vere årsaka. Fyrste gong eg var gravid var eg allergisk mot skyllemiddel, når eg slutta med det så slutta både kløing og utslett, men det er liksom ikkje på same måten no...
mrss83 Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Jeg bruker nøytral vaskemiddel og skyllemiddel, for jeg takla ikke lukta av vaske middler i begynnelsen. men det går nå så opp og ned med den kløen alikevel. jeg har hatt litt under puppene som jeg har blitt illrød og tørr der tok jeg soppsalve på så slutta det å klø og det røde gikk bort. men kan jo ikke smøre inn puppene med soppsalve konstant heller da!
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Kanskje det er "voksekløe"?
Buick Skrevet 8. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2007 Ja det har slått meg også Fruktmos, for brysta mine har vokst meir denne gongen enn med dei to andre. Trur eg i allefall;)
Erisa* Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 Jeg klør også, men mest på brystvortene egentlig. Ikke noe kjekt. Men brystvortene mine har blitt ganske forandret, nå står de mye mer ut enn før. Så det er vel voksekløe hos meg også Men helt seriøst: To årsaker jeg kan tenke meg til at det klør: 1. Sopp, spesielt under puppene. Kanskje prøve med ammeinnlegg eller noe, i stedet for syntetisk bh-stoff? Prøve å få ned fuktighet? 2. Strekksmerter i huden, fordi puppene skal bli digre meierier:) Da er det nok ikke mye å gjøre...
~Mita~ Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 Huden har blitt litt mer følsom nå som de vokser litt, kanskje reagerer du på tøymykner eller vaskepulveret du bruker. Prøv et annet merke, eller litt mindre av det. Kanskje det gir seg da?
Vårunge08 Skrevet 9. september 2007 #9 Skrevet 9. september 2007 Jeg er allergiker og har i utgangspunktet tørr, kløende atopisk hud. Nå er puppene helt håpløse, klør meg til blods.. Når magen begynner å vokse blir den også like ille, hvis alt blir som i forrige svangerskap. Hjelper med a-krem, men ikke nok. må vel snart klippe neglene så korte at jeg ikke får til å ødelegge meg helt. Hadde helt glemt kløen, men ser på bildene fra fødselen til datteren mi, puppene er fulle av eksem.... (
vipsen*en av hver* Skrevet 9. september 2007 #10 Skrevet 9. september 2007 Jeg og klør... prøver å smøre meg og det hjelper litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå