*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Fikk beskjed av jordmor at jeg skulle unngå dette. Jobber i barnehage og det blir jo endel løfting. Er med de minste men noen av de er jo ganske tunge da. Trodde egentlig en kunne løfte det en gjorde før en ble gravid! Hva kan skje nå! er 17+2 De tre første mnd er vel faren for SA der men hva nå?
Buick Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Du kjenner kroppen din best og vil fort kjenne om dette er noko du bør unngå. Men vi får gjerne eit større press på bekkenet og slikt når vi skal løfte tunge ting. Har sjølv ei jente på 3 som har vore vant med å bli bært både hit og dit. No unngår eg det så ofte eg kan men mykje pga bekkenløsning. Medan du er på jobb så prøv så godt du kan å kome ned på barnas nivå i staden for å ta dei opp til deg. I påkledningssituasjonane er det greit å leite fram alt på forhånd eller la andre leite fram, så kan du sitte på golvet og hjelpe til. Fungerte veldig bra for meg sist eg var gravid i allefall. Jobbar også i barnehage, men no når eg er styrar er eg ikkje så mykje på avdeling som før. Men med tanke på kva som kan vere fara no, så er det f.eks det at kroppen vår ofte blir meir utsett for slitasje i ledd og slikt. Feks rygg og bekken. I allefall lurt å vere forsiktig når ein kan. Vart litt langt dette;) Lykke til!
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 8. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2007 Tusen takk for det. De er jo flinke til å legge tilrette i barnehagen da, men ikke alltid like lett å huske det selv :-D gammel vane........... Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå