gravid igjen :) Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 huff huff... her går det unna gitt ...... må begynne og begrense inntaket tror jeg
Mille** Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Drikker kanskje 4-5 glass per helg. Thats it. )
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 pepsi max hadde jeg ikke drukket om jeg så fikk betalt for det. (eller kansje om det var mye penger jeg fikk) men cola derimot det går det mye av :-)
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 går litt av begge deler her...3-4 glass pepsi max og 2 glass cola i dag f.eks:(
bente69;) Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Mye, alt for mye! Jeg drikker mange glass, iflg de fleste jeg kjenner har vi i tillegg blomstervaser som glass.... Jeg tør ikke tenke på hvor mange liter jeg drikker pr. dag.
Gjest Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 Hehe, kanskje mellom 0,5-1 l cola i uka, dvs på Lørdagen Syns ikke brus er noe spess godt, og tenna liker det hvertfall ikke! *skumle tannlegen*
mamma >to gull Skrevet 8. september 2007 #7 Skrevet 8. september 2007 Jeg og sambo drikker vel ca 6 stk 1 1/2 litere tilsammen. Altfor masse og blir desverre ikke bare i helgen.. Må jo drikke opp fra helgen på mandag. Og må jo ha pepsi til 24 på torsdag..Så, hehe, mye pepsi max her og...Men er jo så digg med iskald pepsi max..:-) Drikker ikke annen brus vi.. Hender de er på tilbud til 6,90 og sånn, da hamstrer jeg gjerne inn 16-18 flasker...*pinlig*
Gjest ninja & mikrovampyren:) Skrevet 8. september 2007 #8 Skrevet 8. september 2007 Drikker ikke pepsi max.
♥Snulder Skrevet 8. september 2007 #9 Skrevet 8. september 2007 Masssse!!! Det eneste jeg liker av brus!!! I tillegg så har tennene mine det helt fantastisk;=) Ingen syreskader eller hull de siste 25 åra.
Gjest Skrevet 8. september 2007 #10 Skrevet 8. september 2007 ikke så mye faktisk...hm... er faktisk ikke helt sikkert.. en halv liter kanskje..eller 1...ikke mer enn 1 liter vertfall..
Katja Skrevet 8. september 2007 #11 Skrevet 8. september 2007 Tja, blir kanskje en halvliter i uka, i allfall ikke mer.
3guttsmamma;) Skrevet 8. september 2007 #13 Skrevet 8. september 2007 masse!! drikker vell rett i overkant av 1,5 liter pr. dag.. Drikker nesten bare det;( Det er jo så godt...
Gjest Skrevet 8. september 2007 #14 Skrevet 8. september 2007 Ingenting :-) Drikker brus kanskje 1-2 ganger i mnd, kanskje max 1 liter i mnd tilsammen..
Carnivale Skrevet 8. september 2007 #15 Skrevet 8. september 2007 Djises, ikke noe. Drikker ikke brus overhodet, heldigvis.
Mom2Two Skrevet 8. september 2007 #16 Skrevet 8. september 2007 Dikker ikke brus. Men det går mye vann med kullsyre da. San Pellegrino er favoritten:)
Sånn kan det gå Skrevet 8. september 2007 #18 Skrevet 8. september 2007 0 Har aldri drukket så mye som et helt glass Pepsi Max en gang.
Mrs. Bouquet Skrevet 8. september 2007 #19 Skrevet 8. september 2007 Vi lever på pepsi max og vann. Kanskje 1.5 liter daglig, samboer drikker kanskje 2-3 liter. Vi får snart begynne med avvenning slik at vi ikke får en pepsimax-unge også.
chill+enda en til Skrevet 8. september 2007 #20 Skrevet 8. september 2007 Litt for mye. Kanskje en 1,5l flaske pr dag om jeg får sjans. Holder på med seriøs nedtrapping nå og gjett om jeg merker avhengigeten :-p Prøver å bytte ut med vann, og skal holde meg til pepsi max på lørdagene...
Kirsebæra Skrevet 8. september 2007 #21 Skrevet 8. september 2007 hmmm...skjemmes...kan faktisk drikke en og halv liter dagen...men ikke hver dag da...eller....hmmm...vanskelig å si...hvis vi har den brusen så går det mye av den=/
Mrs. X Skrevet 8. september 2007 #22 Skrevet 8. september 2007 Ikke no', og drikker jeg brus er det cola eller fanta ca en gang i måneden...
Mamman til AM&JS Skrevet 8. september 2007 #23 Skrevet 8. september 2007 Tja..altfor mye..ca 1 1/2 liter tenker jeg..litt mindre når jeg jobber!!
Gjest Skrevet 8. september 2007 #24 Skrevet 8. september 2007 Ingenting, det er den verste brusen jeg veit....*brekke seg*
Carnivale Skrevet 8. september 2007 #25 Skrevet 8. september 2007 ...ser det er mange som faktisk er avhengige av brus her, så kjipt det må være. Jeg må innrømme at jegs er på folk som er avhengige av brus på lik linje med de som røyker. Syns det er stakkarslig og syns synd på dere. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå