Gå til innhold

hvor mye pepsi max drikker du pr dag ?? :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

huff huff... her går det unna gitt ...... må begynne og begrense inntaket tror jeg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikker kanskje 4-5 glass per helg. Thats it. :o)

Skrevet

pepsi max hadde jeg ikke drukket om jeg så fikk betalt for det. (eller kansje om det var mye penger jeg fikk)

 

men cola derimot det går det mye av :-)

Skrevet

går litt av begge deler her...3-4 glass pepsi max og 2 glass cola i dag f.eks:(

Skrevet

Mye, alt for mye! Jeg drikker mange glass, iflg de fleste jeg kjenner har vi i tillegg blomstervaser som glass....

 

Jeg tør ikke tenke på hvor mange liter jeg drikker pr. dag.

Skrevet

Hehe, kanskje mellom 0,5-1 l cola i uka, dvs på Lørdagen :P

Syns ikke brus er noe spess godt, og tenna liker det hvertfall ikke!

*skumle tannlegen*

Skrevet

Jeg og sambo drikker vel ca 6 stk 1 1/2 litere tilsammen. Altfor masse og blir desverre ikke bare i helgen..

Må jo drikke opp fra helgen på mandag. Og må jo ha pepsi til 24 på torsdag..Så, hehe, mye pepsi max her og...Men er jo så digg med iskald pepsi max..:-) Drikker ikke annen brus vi..

Hender de er på tilbud til 6,90 og sånn, da hamstrer jeg gjerne inn 16-18 flasker...*pinlig*

Gjest ninja & mikrovampyren:)
Skrevet

Drikker ikke pepsi max.

Skrevet

Masssse!!! Det eneste jeg liker av brus!!! I tillegg så har tennene mine det helt fantastisk;=) Ingen syreskader eller hull de siste 25 åra.

Skrevet

ikke så mye faktisk...hm...

er faktisk ikke helt sikkert..

en halv liter kanskje..eller 1...ikke mer enn 1 liter vertfall..

 

Skrevet

Tja, blir kanskje en halvliter i uka, i allfall ikke mer.

Skrevet

masse!!

drikker vell rett i overkant av 1,5 liter pr. dag..

Drikker nesten bare det;(

Det er jo så godt...

Skrevet

Ingenting :-) Drikker brus kanskje 1-2 ganger i mnd, kanskje max 1 liter i mnd tilsammen..

Skrevet

Djises, ikke noe. Drikker ikke brus overhodet, heldigvis.

Skrevet

Dikker ikke brus.

 

Men det går mye vann med kullsyre da. San Pellegrino er favoritten:)

Skrevet

0

 

Har aldri drukket så mye som et helt glass Pepsi Max en gang.

Skrevet

Vi lever på pepsi max og vann. Kanskje 1.5 liter daglig, samboer drikker kanskje 2-3 liter. Vi får snart begynne med avvenning slik at vi ikke får en pepsimax-unge også.

Skrevet

Litt for mye. Kanskje en 1,5l flaske pr dag om jeg får sjans. Holder på med seriøs nedtrapping nå og gjett om jeg merker avhengigeten :-p

 

Prøver å bytte ut med vann, og skal holde meg til pepsi max på lørdagene...

 

 

Skrevet

hmmm...skjemmes...kan faktisk drikke en og halv liter dagen...men ikke hver dag da...eller....hmmm...vanskelig å si...hvis vi har den brusen så går det mye av den=/

Skrevet

Ikke no', og drikker jeg brus er det cola eller fanta ca en gang i måneden...

Skrevet

Tja..altfor mye..ca 1 1/2 liter tenker jeg..litt mindre når jeg jobber!!

Skrevet

...ser det er mange som faktisk er avhengige av brus her, så kjipt det må være. Jeg må innrømme at jegs er på folk som er avhengige av brus på lik linje med de som røyker. Syns det er stakkarslig og syns synd på dere.

 

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...