mamman til 2 godjenter:) Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 jeg har hatt en spontanabort for 3 uker siden, var bare i uke 6. er det noen som veit når vi kan begynne å prøve igjen? blødde bare 1 dag så var det over..tror jeg hadde eggløsning for ca 1 uke siden, (merker det på utfloden) og da hadde vi sex..er det dumt å bli gravid før man har fått tilbake mensen? håper på svar..
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Det sies jo at man bør vente til syklusen er i orden igjen, men alle gjør jo ikke det, så jeg hadde ikke klart og vente:)
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 8. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2007 det er ikke lett å vente nei..hehe..men det kan vel ikke være farlig hvis jeg skulle bli det før jeg får mensen?
Mamsen og lillegutt! Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 farlig er det ikke. mange sier det er bare til å kjøre på etter SA. men er visst veldig fruktbar de første ukene etter SA. Eg hadde SA i aug., prøvde på nytt med en gang, mem ble ikke gravid, er i min andre pp etter SA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå