Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

min mann holder på og lærer guttene våre på 5 og 3 år hvordan man skal vaske tissen, men på han minste så går ikke forhuden tilbake den stopper nesten som den sitter fast på hodet liksom, men det gjør den ikke på han på 5 år.(jeg veit det ikke skal være sånn, man skal kunne dra forhuden tilbake) men bør jeg kontakte legen eller vil dette ordne seg selv???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo være han har trang forhud.

Merker dere på han om det er vondt da?

Skrevet

Skal ikke fra forhuden tilbake på så små gutter, kan bli rift.

Skrevet

Nå vet jeg ikke åssen det er med hvilken alder man kan begynne å gjøre det, men tror ikke at han på 3 skal vaske seg sånn enda.. Er ikke lenge siden det var om det her inne, men husker jo ikke noe om det nå da=P

Skrevet

Man skal ikke dra forhuden tilbake på små gutter.

Man skal vente til de begynner med det selv.

Penis er selvrensende, så man trenger ikke vaske under forhunden til barn.

Skrevet

nei jeg og trudde det ikke var så farlig enda på guttene men dette har jeg ikke peiling på ifølge min mann!

det er bra og lære om god hygiene da men 3 år?

han har slutta med bleie for 5 mnd siden men har ikke merket at han har vondt når han tisser, har ikke sakt noe.

han dro ikke huden med makt,

han store kjør det jo selv når han (koser med seg selv) dessvere men da er det ikke noe problem. han på 3 har en liten tiss i forhold til det broren hadde på samme alder,ja veit de er forskjellige. er bare redd dette kan skape problem for han på 3. er jeg teit???

Skrevet

Min junior er 8 år, og vi har aldri dratt tilbake forhuden på ham. Har ikke sett at han har gjort det på seg selv heller.

Du skal ikke bekymre deg for det.

Tror det er mer uvanlig at de kan dra tilbake forhuden i den alderen, enn at de kan det.

Begge er sikkert helt normale når det gjelder penis (og ellers) :)

Skrevet

takker, det nok ikke noe problem på den ene eller andre måten som du sier, men som mor bekymrer man seg gjerne mer enn det man bør.

Skrevet

Jepp, vi mødre er mestere på å bekymre oss, kjenner til det der ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...