Gjest Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 jeg har egentlig vanskelig for å plukke ut en,for alle er så skjønne og herlige.. elsker alle sammen.. men,jeg har alltid likt den lille havfruen..den er så FANTASTISK BRA!! jeg skal tvinge den på marcus..hahahah sitter faktisk inne på en lørdag å ser på den....)) han skal få se alle disney filmene for de er så fantastiske..
Gjest Skrevet 8. september 2007 #8 Skrevet 8. september 2007 Aldri vært noe særlig tegneseriefan, men liker godt Cars jeg ;-) Husker også jeg syntes Løvenes Konge var bra, men trist, men jeg føler ikke noe behov for å se den igjen, hehe..!
cherry coke Skrevet 8. september 2007 #10 Skrevet 8. september 2007 Elsker Disney-klassikerene! Askepott er en stor favoritt=) OG Lady og Landstrykeren..
Go`mamma`n... Skrevet 8. september 2007 #11 Skrevet 8. september 2007 Askepott, sef.....Ellers er To Gode Venner fin.
cherry coke Skrevet 8. september 2007 #12 Skrevet 8. september 2007 Å ja!! Todd og Copper=) Herlig film...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå