Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Går på cerazette, og bare lurer på om hodet har tatt skade av disse hormonene? Legg gjerne ut på skravle for meg, for jeg har et kjent nick her inne. Vil ikke bli tatt for å være galen...
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Ja sannsynligheten for at du har klikka fordi du går på cerazette er ganske stor!!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Ja, jeg syns at flere av venninnene mine som bruker disse tablettene også virker litt rare. Kanskje vi tilter snart alle sammen. Hmm, tror jeg må advare de. Det står jo ingenting om personlighetsforstyrrelse på pakningsvedlegget, det har jeg jo lest flere ganger nå. Blodpropp er jo en ting, men at hodet kan ta skade, det kan jeg vanskelig tolerere! For ordens skyld; HI Ps kan noen legge ut på skravle, vææææær så snill!!!!!!!
Gjest ninja & mikrovampyren:) Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 LA det ut for deg. Skal kopiere det siste innlegget ditt også
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 Okay, nå ler jeg meg skakk. Og gliser bredt over å være kveldens ramp, kul og løynete! :-D Artig, kranglesiden skal brukes til å krangle, og tulle, ikke som en videreformidling til skravle - eller!? :-D Hilsen for ordens skyld HI
Gjest ninja & mikrovampyren:) Skrevet 8. september 2007 #7 Skrevet 8. september 2007 Jeg har ledd litt i kveld. Hehe. På kornet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå