meg og mine <3 Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Når begynner dere med fast føde til barnet? og begynner dere med grøt eller moste grønnsaker? hvis jeg begynner med grøt til kvelden, når passer d å ha moste grønnsaker til middag? for man skal jo bare begynne med bittelitt om gangen for å vende barnet til fast føde..
☆Pacific sunset☆ Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Med førstemann startet vi med grøt da han var 4 mnd - kun litt om kvelden, økte gradvis og ga han kun grøt og morsmelk til han var 6 mnd - da begynte vi med middag - da kan du f.eks starte med most potet/gulrot og spe med litt melk f.eks for at det ikke skal være så klumpete. Hvis du spør på HS får du sikker masse tips og oppskrifter på hjemmelaget mat til poden. Vi brukte mye glass vi da - men denne gangen skal jeg være flinkere til å lage selv.
meg og mine <3 Skrevet 8. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2007 ja,tenkte jeg også skal lage maten selv,så jeg har kjøpt meg blender nå =)
smily2 Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Mye mer praktisk å bruke stavmikser...... Mindre oppvask, lett å rengjøre.... Det synes iallefall jeg, bruker den jo flere ganger til dagen... Moser middag, frukt osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå