Gjest Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 KOK FENIKKEL TE, UANSETT ALDER TRODDE IKKE D VILLE FUNKE PÅ DATTRA MI SOM ER SNAAART 5 MND MEN FOR 1 UKE SIDEN BEGYNNTE VI MED D ETTER ET TIPS AV EN VENNINNE SOM HAR EN PREMATUR BABY. Å D FUNKER SOM BARE DET=)=) kjøper hel fenikkel på apoteket så tar man 1 ts hel fenikkel i 2.5 dl vann og koker d opp lar d KOKE i 5min og så trekker du det av plata og lar det stå og trekke i ca 2 min før du siler av fenikkelen når det er kaldt så posjonerer du det i passe doser og fryser så har du. fenikkel te kan stå i kjøleskap i 2 døgn etter det må du ta opp nytt.(derfor lurt og ikke ta opp så mye i gangen jeg bruker 30 ml ca. du gir barne ditt 2 ml før HVERT eneste måltid=) (vi gir på måler opp 2 ml på sprøyte og gir henne det i munnen før måltidet må ca gies 15 min før mat) funker så effektivt her at jeg ville bare si fras til dere også=)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Vi gjorde også det,og nå sliter hun med magetrøbbel,er snart 2,5 år......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå