Gå til innhold

Gavekort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk et gavekort fra Stena Line,gratis tur for 4 til Fredrikshavn....Det må brukes før jul.Hmmm....kanskje det hadde vært en start for et modentreff ? Har en venninne som jobber der så kunne kanskje ordnet flere...

Om noen vil på båttur da?

Eller er det blodharry som datter"n sier ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe, ja blodharry er det jo, men kunne vært artig:-)

Jeg har gavekort for 2 på minicruise med Color line........hihihihi........det bor nok en harry i oss alle;-))

.....og ja, jeg shopper i Sverige innimellom også jeg:-)

Skrevet

Jupp...Harry!!! Men veeeeeldig gøy en gang i blandt!!!! Men jeg shopper stadig vekk i Sverige jeg også, så Harry er mellomnavnet mitt!!!

..... i tillegg så fikk jeg jo til og med overraskelsesbesøk av Harry under bryllupsmiddagen.........;=)

Skrevet

Ja der ser du:-) Bor en harry i oss alle...............usjamegaltså......................................;-))

Skrevet

Harryturer til Sverige har vi også ganske ofte,og det er ganske mange av oss der borte;)

Båttur kan være skikkelig gøy om man er i rette stemningen og med de rette folkene...og tar det for det det er ;)

Kanskje fjelltur på et hotell er bedre....Storefjell har jo vanvittig god mat :))

Skrevet

Hmmm.. ganske langt dit da.... Herifra tar det 3 timer å kjøre.

Skrevet

Er et stykke ja...tar ca 3 timer herfra også...men det går rasende fort med høy musikk og god drikke :)

Skrevet

Ja sant det... men vi skal hjem igjen også... og da er det ikke like artig å være sjåfør...hehe...( en viss spa-tur i minne her...)

Skrevet

.........fniiiiis.................var igrunnen ikke så behagelig med massasje dagen derpå heller.........urk.........gulp..........urk ;-))

Er på vei i sengen nå altså....;-)

Skrevet

Hmmm...ja...det var det da.

Men jeg er skikkelig dårlig på å drikke,har taxilappen og 7 seter ;)

Kanskje det går tog? :))

Skrevet

Nei, nå må dere bestemme dere altså....

Jeg er med på alt, selv om jeg hverken drar på danske- svenske- eller høyfjellstur til vanlig... Men det sier vel alle, he he....

Jeg og mamma møtte noen av venninnene hennes i gågata i dag. Kjenner dem veldig godt, jentegjengen har hatt klubb annenhver uke siden 1954 (!!!). En av dem skal være med mamma til Spania neste uke og det ble snakk om henne. I over 50 år han hun vært klar hvergang hun hører ordet "tur". Det spiller ingen rolle om det er båttur, sykkeltur, togtur, jentetur, flytur, skogstur.... Så lenge det er en TUR, er hun klar som et egg, he he...

Skrevet

Jeg er med jeg...slenger ut forslag i øst og vest og til sjøs ;)

Og drar vi til Sverige på harrytur er Laholmen hotell i Strømstad...helt nydelig...

Er også i en sånn syklubb...vi har ikke holdt på mer enn i 17 år vi da..men utrolig sammensveiset og moro har vi :)

Den heter forresten "uten en tråd" ;)

Skrevet

He he, syklubb uten en tråd, da snakker vi!! Venninnegjengen min har også en ekslusiv klubb som ble stiftet i 1989, men det har overhodet ingenting med håndarbeid å gjøre. Say no more! Men på tur drar vi :)

Skrevet

Blir ikke så mye tid til nål og tråd nei....vi skravler og drikker te og spiser kaker vettu.

Og disse gutta våre måtte jo finne på noe når vi har kakleklubb,så de spleisa på en sånn stor fjernstyrt bil i byggesett...som de sitter og mekker på og skrur sammen :)

Og prøver å imponere oss damene på det årlige "lov til å ha med menn og barn grillings"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...