Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 kjærsten min har bursdag om 1 mnd, fyller 26 da så er ingen spes alder, men vil gjerne gi han en fin gave, er det noen som kan komme med tips? han liker sport veldig godt, spes håndball og fotball.. så er han glad i fisker som er i akvarium.. ellers er det ingen andre spes intr han har... kan noen hjelpe?
mamma >to gull Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Billetter til dere begge på et show og middag på restaurant Fotballdrakt Parfyme Klær Sko Vet ikke jeg, er ikke så enkelt, prøver å finne på gave til sambo selv .. Han skal få en Bergans jakke i hvert fall. Og så har jeg kjøpt parfyme og deo fra lillegull.Så skal jeg finne på en ting til, en genser kanskje.. :-)
dumme mamma Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 - billetter til landskamp - fisk til akvariet - trøye til yndlingslaget - fotballtur for å se på yndlingslaget( litt dyr gave kanskje....)
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 8. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2007 takk for svar jenter =) er ikke lett dette her, vi har bare vært sammen i 1 mnd nå oxo, så litt vanskelig og finne gave da... men skal kjøpe en litt sjelden fisk til han som han har ønska seg lenge.. han ville ikke ha billett til fotball kamp med yndlingslaget sitt, ikke spør hvorfor, hehe.. men finner sikkert ut noe annet.. tenkte å gi litt mer enn den fisken.. tar gjerne imot flere forslag
Arb.ledig husmor Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Vet ikke hvilken person han er da, men kan jo gi et tøft smykke eller en tommelring, fiskestang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå