Gjest Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Hvor mange mnd var gullet?? Jenta vår er 11 uker nå
Mamsen til Silje Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Nærmere 3mnd. Om det var kiropraktoren som hjalp eller alderen er ikke godt å si men ble iallefall bra da.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Dagen etter jeg sluttet med melkeprodukter. Viste seg nemlig at han hadde melkeintoleranse.... Da var han ca 2,5 mnd.
mybabyboy Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Sønnen min har ikke gitt seg enda og er 11 uker. Jeg ble ikke kvitt det før jeg var 6 mnd, stakkar mammaen min..
Gjest Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Jenta vår vart mykje betre etter kiropraktor (var der då ho var 6 og 7 veker) men no har ho fått litt tilbakeslag... Ho er straks tre månader, så eg reknar med at det gir seg snart. Kjem ikkje til å ha fleire behandlingar i alle fall, lite vits no føler eg.
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 Da hun var ca 2 1/2 mnd. Vi ga minifom den siste mnd og det hjalp masse. så hun hadde det nesten ikke de siste par ukene heller.
mams i april Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 2,5 mnd. Uten andre tiltak enn fenikkel te. Ga seg første dagen det ble prøvd, men tror det var litt tilfeldig..
mammaen te Noa:) Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 Noa er over tre og en halv måned og sliter fortsatt litt me kolikksmerter. Men det har blitt mye bedre, så satser på at det snart forsvinner helt
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 9. september 2007 #9 Skrevet 9. september 2007 jenta mi ga seg med kolikk smerter når ho var 4 1/2 måned....lenge ja....huff...får håpe det går fortere over hos dere....lykke til....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå