Gå til innhold

kan januarbabyene deres vinke, klappe søte osv?


snupp & mamma

Anbefalte innlegg

det kan ikkje jenta mi og jeg lurer på om hun er sent ute. hun er veeeldig tidlig motorisk, og skulle ikke forundre meg om at hun snart går, men leste på babyverden i dag og der sto det at når de va 8 mnd kunne de vinke, og klappe søte og sånn...hm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nope, samme som deg. Hun er tidlig motorisk, men kan ikke klappe søte og vinke nei.

Hun krapper rundt på alle fire, reiser seg opp når hun holder i bordet eller lekegrinda, og går på knærne (oppreist, men med knærne i bakken. Ikke på hendene altså.

Men hun kan ikke sette seg opp selv, er tannløs, og har ikke engang vist tendenser til å vinke eller klappe søte... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, d kan han ikke.. og han er oxo tidlig motorisk. men han har plutselig begynt å gjemme seg under dyna, og drar den fort bort for å skremme meg! igjen og igjen, hihi! skjønte ingenting når han gjorde d, for jeg hadde ikke vist han d, men han lærte d visst når han var hos mommo'n en natt *kniis* de lærer så fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Michelle har lært seg klappe men vinker ikke.

Hun er også tidlig ute motorisk- Krabber, setter seg opp selv og sitter ordentlig. Steller seg opp og går etter bordet/kanten på sengen/lekegrinden o.s.v.

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey, det var godt å hørre. snuppa her kune reie seg, krabbe og sette seg selv opp før hun va r 7 mnd. kanskje jeg skal begynne å ve med henne. men det er vell ingenting og stresse meg. og denne snuppa her er forressten også tannløs, hihi :) veeldig søt da, hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke i nærheten av å kunne vinke eller noe sånt. Krabber og går når hun holder seg i noe, så hun har mer enn nok med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gutten min veiver med den ene armen av og til når vi treffer folk og til sitt eget speilbilde. Vet ikke om det kan kalles vinking. Ser ut som en "high five" -hilsen :-) Men han klapper ikke. Ellers er han også tidlig ute motorisk. Krabber rundt og heiser seg opp i stående der han kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...