Kosel Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Hvor kjøper dere ulltøy til ungene deres? Hva bruker dere? - mini er 7uker, vinteren nærmer seg og må vel gå til anskaffelse av litt ull...
Mamsen til Silje Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Er fornøyd med Tom og Trine,kjøpt på Spar Kjøp. I vinter hadde snuppa en Joha-body,var veldig fornøyd så skal prøve å få tak i det merket nå også. Noen som vet hvor de har?
wirre;o) Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 på devolds fabrikkutsalg kjøpte vi. men det var en tilfeldighet at vi passerte der på ferien. skulle ha det uansett, for snuppa har eksem og jeg vil ikke at hun skal ha ull rett på huden da. devold sitt er foret:)
babyandme Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Jeg har kjøpt fra Barnashage.no(Vurderer å kjøpe fra Janus og troll også etterhvert kanskje) Kjøpte et par bodyer med lang arm, trøyer, nattpose, tykk lue o.l. så nå skal ikke småen fryse i vinter:) Ull egner seg heldigvis lag på lag siden den "puster".
Gjest Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 åså selge de Joha på Reflex. Noen som vet hvor en kan få tak i Devold sitt - på nettet?
Kosel Skrevet 8. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. september 2007 Takk for svar:) blir det shopping når perm.pengene kommer:)
storebror og lillesøster Skrevet 8. september 2007 #8 Skrevet 8. september 2007 25% rabatt på tom og trine i disse dager:-)
Gjest Skrevet 8. september 2007 #9 Skrevet 8. september 2007 Vi har kjøpt Nøstebarn (super kvalitet, men ganske dyrt), Tom&Trine og Cubus sitt eige ulltøy. Tenkte å bestille litt Janus-tøy også når ho veks ut av 60/70-tøyet.
Lille my 78 Skrevet 8. september 2007 #10 Skrevet 8. september 2007 Har kun brukt krokfanten sine ulltøy. Det er merino ull og er kjempe deilig å ha inntil huden. Har værrt kjempe fornøyd. De blir vasket og vasket, men ser like nye ut. Jeg har en dame fra krokofanten som jeg inviterer til party en gang i året. Inviterer da venner og kjente for en koselig aften og shopping av ullklær. Du kan også bestille på nettet. www.krokofanten.no. De er ikke så dyre som nøstebarn.
Mayken Skrevet 8. september 2007 #11 Skrevet 8. september 2007 Var og kjøpte hel ulldress/pysj til jenta mi for en uke siden. Bånsull butikken her i byen hadde 1 års dag og hadde halv pris på dress i merinoull. Veldig fornøyd med det kjøpet. Ellers har jeg tom og trine fra spar kjøp. Da snuppa var nyfødt i fjor, brukte jeg ulltøy fra hennes og maurits, funka det også.
Nr-3-i-Magen Skrevet 8. september 2007 #12 Skrevet 8. september 2007 Er fornøyd både med Nøstebarn, Cubus (peanuts), Troll og Janus. Joha og Tom og Trine gikk det hull på i vask med en gang.
Søtnosmamma Skrevet 9. september 2007 #13 Skrevet 9. september 2007 Vesla mi var tynn og kald når hun ble født og brukte kun ullbody + ullbukse fra H&M første måneden. Tror det er det billigste man får tak i, 80 kr pr del. Var innom H&M i forrige uke, men da hadde de ikke fått inn ulltøy enda. Ellers bruker vi nå Janus. Tykkere, bedre kvalitet og dobbelt så dyrt. På Cubus har de også klær som er en blanding av bomull og ull. Vi bruker ull under ute hele tiden nå (så lenge det er rent...). Enklere å kle henne siden ull regulerer bedre - blir ikke klam om hun har for mye klær.
Mia_I Skrevet 9. september 2007 #14 Skrevet 9. september 2007 Synes nøstebarn sitt er veldig bra, men for dyrt til at vi kan kjøpe så mye, så må finne noeannet ok også.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 9. september 2007 #15 Skrevet 9. september 2007 25% på all tom og trine ull hos sparkjøp frem til 12/9.. det er vi veldig fornøyd med.. ellers er cubus sitt godt, men litt dyrere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå