Gå til innhold

Ulltøy...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper dere ulltøy til ungene deres? Hva bruker dere? - mini er 7uker, vinteren nærmer seg og må vel gå til anskaffelse av litt ull...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sparkjøp,men kommer IKKe inn på nettsiden deres :-(

Skrevet

Vi er desidert mest fornøyd med Nøstebarn og Janus :-) Janus er bra på bodyer og strømpebukser, og Nøstebarn sin ullfleecedress er helt fantastisk til de minste! Alt Nøstebarn har er utrolig bra, men er dyrt, og blir litt nuppete...men ren, ubehandlet ull av beste kvalitet :-) Vi kjøper derfor mye Janus pga prisen...

Skrevet

Joha, og Cubus sitt brukte vi i fjor vinter da småtten var like gammel som din. Kjøpte ett sett på HM også, likte det og jeg.

Skrevet

Vi fikk vår Nøstebarn sin ullfleecedress og lue idag. Kjempe fint:-)

Ellers har jeg kjøpt Janus ullbody. Men har ikke brukt noe av det enda, så vet ikke hvordan det er da men...

:-)

Skrevet

Nøstebarn, Lillelam og Janus...har vel noe Joha også. Men digger Lillelam sitt altså :-) Ny kolleksjon kommer i uke 40. Ellers har jeg kjøpt masse flott på Nøstebarn også, men synd det er så dyrt.

Skrevet

Nei, som regel ikke, sparer en del på å kjøpe i butikken faktisk, pga porto ofte er dyrt i nettbutikker... Men www.mammaogmeg.no er favoritten :-)

Janus får du på Coop Obs og på Barnas Hus, blant annet..! :-)

Skrevet

Kjøpte Janus til mine barn i dag, på coop obs. Brukte de i fjor og var fornøyd. Betalte 119 kr. for stk.

Skrevet

Takk for svar!:) da blir det shopping når perm.pengene kommer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...