tuppa prøvd lenge Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 jeg legger det inn her for det er sikker mange som har ulike synspunkter om dette... men jeg har sett noen innlegg på mannen ikke klar forumet(tror det var der) og det er noen som hevder at hvis mannen ikke vil ha barn med deg så er han ikke ordentlig glad i deg, kan ikke tenke seg barn med deg og hvis dere har så ulike mål i livet så hører der ikke sammen osv....osv... hva mener dere?tror dere det er grunnen i de fleste tilfeller eller er det bare det at han rett og slett ikke klar?? er det noen som har noen erfaringer? når det gjelder meg selv så skal vi begynne å prøve ut på nyåret en gang men jeg har hatt lyst på barn langt over et år:)grunnen til at han ikke ville ha barn var fordi han syntes ikke vår situasjon med jobb og utdannelse var noe gunstig..
Gjest Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Det er sikkert mange ulike meninger om dette, og like mange synsinger... Jeg tror at grunnen til at menn ofte ikke er "klar" er fordi de bruker litt tid på å venne seg til tanken på å bli far. De er klar over at det er et stort ansvar, og at da endrer livet seg drastisk. En baby er på en måte et større sjokk på en mann, fordi kvinnen har ofte drømt om dette siden hun var barn selv...? *ler* Nei, dette blir vill gjetning ;o)
Ikkelektuell Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Jeg tror at grunnene til at noen menn ikke er klare for barn er like mange som grunnene til at noen kvinner ikke er klare for barn. Det er ikke nødvendigvis store ulikheter mellom kjønnene på dette området. Jeg tror nok ikke at det i alle tilfeller betyr at mannen ikke har sterke nok følelser for kjæresten, og synes nok at den teorien virker vel paranoid.
tuppa prøvd lenge Skrevet 8. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2007 ja min personlige mening om dette er noe ala det samme som deg! jeg tror ofte menn tenker ganske langtsiktig når det gjelder barn og kanskje en smule negativt:) vi skulle ha hatt noen menns uttalelser om dette her! eller noen som har erfaringer som faktisk har blitt forlatt av mannen som har sagt at de ikke er klar for å få barn...
tuppa prøvd lenge Skrevet 8. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2007 ja jeg syns det virker utrolig idiotisk, men som sagt det hadde vært morsom å høre bakgrunnen til hvorfor noen mener det er sånn! er jo ikke sikkert at det er noen her inne som mener det men det var i allefall et par eller tre anonyme som var der inne å sa de tingene... de sa det sikkert for å lage kvalme:)
Patetica fåkksi Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 Jeg kjenner menn som ikke er klare, og det har ingen ting med hvor glade de er i kjaeresten / kona si aa gjöre. Det er tross alt en veldig stor ting aa bli pappa, og ikke noe man bestemmer paa fem minutter. Kjenner ogsaa menn som ikke var klare, men partneren dems bestemte seg likevel for aa lure dem, og bli gravide fordi de trodde at det var en glimrende idé. Ingen av dem er fortsatt sammen, fordi för eller siden finner de ut at de lurte dem. Og det var tilliten ut av vinduet gitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå