madammen med tulla og fødeklar Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 jenta mi har skreket i heeele dag og endelig sovnet.. holder på å bli gal.. så deilig med litt ro i stuen!! hva driver dere med i kveld??
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 samme som deg :-) min ville heller ikke sove og nå er jeg enderlig her :-)
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 8. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2007 huff holder på å bli gal jeg.. jeg satt å gren og hun hyylte.. vet snart ikke hva jeg gjør.. huff.. stakkar liten.. hvor gammel er din lille?
Singelmamma og banden Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Jeg hadde litt tid til overs. Ungene mine og søsteren min og broren min (foreldra mine er på hyggetur) sover alle sammen nå. Deilig med fred og ro! Nå skal jeg bare lese ett par innlegg til, rydde ferdig kjøkkenet, og legge meg. Ja, og så skal vel hunden ha mat... ;-)
Singelmamma og banden Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Høres ut som om du har hatt en dårlig dag/kveld. Har ho vondt i magen eller noe? Sender deg en oppmuntringsklem! Jeg har vært heldig med nr tre, ho er 4 mnd nå, men rolig og grei og sover hele natta - det har ho gjort i 2 mnd nå. Til gjengjeld sover ho nesten ikke på dagen og skal ikke ligge på gulvet for seg selv, så her er ikke tørka støv på leeenge. Faren min passa på ungene mens jeg vaska gulv før de dro i dag.
Gjest Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 jeg er her ikveld... vesla har akkurat lagt seg, sutret i hele idag .. helt kjørt så nå skal jeg ta meg et glass rød vin og slappe av her =)
Gjest Skrevet 8. september 2007 #7 Skrevet 8. september 2007 jeg er her, lucas er endelig sovna og jeg er nedsylta (forkjøla ..jepp) skal drikke solbærtoddy og slappe av før jeg legger meg:)
Papira Mou Skrevet 8. september 2007 #8 Skrevet 8. september 2007 Jeg er her, og har barnefri... Men sitter her helt alene med rødvina mi ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå