Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Hva er finest? Og hva er mest brukt akkurat nå? Vet at Daniel er et vanlig navn, men det viktigste er jo hvor mange rundt samme alder som får navnet...
silima Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Jeg kjenner så mange Daniel, så jeg ville helt klart gått for Samuel. Nydelig navn!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Flere...? Vi sliter skikkelig, for vi liker begge navnene begge to og kjenner ingen med noen av navnene...
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 9. september 2007 #9 Skrevet 9. september 2007 Daniel: 13097 har det som eneste fornavn i NOrge. Samuel: 804 Personlig liker jeg nok heller Samuel. Daniel kjenner jeg så mange av, men jeg tror Samuel er et av de mest' up and coming'-navnene, så det blir nok en del flere av dem også:-)
barnnr.2 Skrevet 9. september 2007 #10 Skrevet 9. september 2007 Daniel var veldig populært på 90-tallet så jeg tror de som heter det er eldre.Mens Samuel blir mer og mer brukt. Men man kan jo ikke spør andre hva som er det fineste navnet til ditt barn.Det er det jo bare deg og din mann som kan svare på Navn er en personlig smaks sak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå