Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Gutten vår på 5 mnd har fått smaksprøve av maisgrøt i en uke nå. Han har etter det våknet flere ganger enn før i løpet av nettene. Er det grøten han ikke "tåler"? Bør jeg vente litt eller er det bare sånn det er til å begynne med? Han har bæsjet en gang i løpet av denne uka. Ga han litt sviskesaft i dag for å se om det hjelper.
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 prøv å gi om morgenen i stedet, og du kan jo prøve en annen type
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Jeg gir på formiddagen eller tidlig ettermiddag, men kan jo prøve å gi enda litt tidligere. Prøvde først risgrøt, men den ville han ikke ha. Gir nå maisgrøt. Er det noen andre typer jeg kan gi til en på 5 mnd, eller finnes det andre merker enn nesle som har til den aldersgruppen? Takk for svar. HI
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Hipp har grøt med eple og pære smak. Den er fra 6 mnd., men er merket trinn 1. Så den er ment som en "startgrøt". Jenta vår liker den godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå