Gå til innhold

3mnd kolikk, noe med erfaring??

madammen med tulla og fødeklar

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om jenten min har fått det.. hun skriker nå nesten hele dagen. men det har til vanlig begynt kl 1930 og varer til hun sovner, alt fra 21 til 24. er det noen som har erfaring med dette som kan hjelpe meg litt eller som vet om det kan være dette?? er så frustrert nå... stakkar liten bare skriker og...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

Hvor gammel er jenta di? Høres ut som kolikk ja. JEnta vår var sånn også, skrek ofte fra 16 til 22 og noen ganger til 5 om natta.

Vi prøvde det meste:

- sukkervann

- fennikelte

- minifom

- ammete til meg

- unngikk løk, kål, sterk mat, etc.

Snakket tilslutt med helsesøster og hun anbefalte meg å kutte ut alle melkeprodukter i noen dager og se om det endret seg. Det hjalp, stakkars liten hadde melkeintoleranse hun, da jeg kuttet ut alle melkeprodukter ble det slutt på skrikinga, da hun i tillegg tok smokken sov vi plutselig hele natten. Hun tålte i tillegg ikke avokado, blåbær, jordbær etc.

Råder deg til å snakke med helsesøster og høre hva hun synes og om hun har noen gode råd og tips.

Skrevet

Eldstemann hos meg hadde kolikk da han var baby. Han bare gråt og gråt og gråt, INGENTING som hjalp. Jeg gikk til slutt til healer med han. Der fikk han 1 behandling -og jeg fikk en NY baby med meg hjem:)

Det var en helt utrolig forandring!

Jeg var rett og slett så totalt utslitt, både psykisk og fysisk, og fullstendig underernært på søvn...så guttungen var vel ca 7 uker gm da vi var hos helaeren(det var lixom et sånt aller siste desperat forsøk på å roe ungen) , og jeg angrer IKKE på at vi valgte det!:)

Skrevet

min første hadde kolikk.. skrek og skrek fra ettermiddagen til langt utpå natta. lite som hjalp på.gikk for det meste og bar på hanne. la henne på magen på stellebordet og strøk henne over ryggen. det hjelp litt på. fikk slappet litt av. men etter noen mnd med våkennetter bestemte vi oss for å prøve soneterapi på henne. hadde to behandlinger på henne,og etter det var hun helt ''frisk''. så det anbefaler jeg deg å prøve.

Skrevet

Tusen takk for svar. skal prøve å kutte ut div matvarer. hun er jo over 3 mnd så trodde jeg kunne spise mer nå jeg.. men kanskje det er det. skal heldigvis til helsesøster på tirsdag, så får vi se hva hun sier!

men healer hørtes ut som noe jeg kunne prøvd ja.. ikke dum ide.. tusen takk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...