Gå til innhold

Flere med...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjertebarn i familien?

Nettopp blitt tante til en nydelig hjertegutt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vidt jeg vet, har vel alle i familien hjerte ja, om en ikke så godt på farsiden, men d donke no=0) Gratulere som tante, d e jo alltid koselig å bli tante=0)

Skrevet

Mente med hjertefeil. Ordla meg litt feil.

Skrevet

Jada,her har vi 5 hjertebarn;-) Og er tante til 6 nydelig hjertebarn også.

Grattis som tante.

Skrevet

Jeg forsto d da=0) Prøvde bare å se litt humoristisk på det! Håper alt er vel, og at lillesnuppen får et langt og lykkelig liv=0)

Skrevet

Jeg er tante til et hjertebarn. En fantastisk flott liten gutt som snart fyller åtte år. Det var en tøff tid de første årene av hans liv med mange tårer og mye frykt, men takket være de fantastiske legene på Rikshospitalet er han i dag etter forholdene en veldig frisk og rask gutt. Han har vært veldig sterk, og jeg beundrer ham og søsteren min veldig for å ha kommet så sterke utav alt sammen.

Lykke til! Dere har en tøff tid foran dere, men legene er utrolig flinke og alt kommer nok til å gå kjempebra!!

Skrevet

Ja jeg vet de er det.Har vært et tøft døgn. Tror det var godt for de å prate med legen. Å ha feil med hjertet høres så skremmende ut, men de er jo dyktigste av de dyktigste der. Kan jeg spørre hva som galt hos deres hjertegutt da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...