Gå til innhold

kan jeg være gravid? spent :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter mensen onsdag..

sånn har det vært..

etter el så har jeg hver dag kjent "smerter" i underlivet..ikke vonde, men kjenner det likssom..de varierer litt..

for 3 dager siden kjente det ut som jeg hadde eggløsning..da var jeg øm der nede..og oppblåst..

8 dager etter el så hadde jeg to krampe smerter der nede..krøket meg av jeg hadde vondt..men var bare med det..

nå har jeg vært trøtt de 3 siste dagene..svir i øynene..tenker kan jo være pga årstiden også..

Å er det mulig å få bedre luktesans allerede?!?..for jeg kjenner lukter på lengre avstand enn før..helt merkelig..de er likssom krafitigere..

Hva trur dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, jeg kjenner igjen tegnene selv, og går egentlig med samme spørsmålet som deg.. Her er det muligheter for mage forstørrelse i nærmeste fremtid =o) Har du en test liggende, hadde jeg gått på do med en gang...

Lykke til :o)

Skrevet

Jeg var så dum å bruke den i går..men da var den negativ...men litt vel tidlig å teste også. Ikke var det morgen urin heller

MEN har allerede bestilt meg nye..så får de vel i posten tirsdag sikkert..siden de er bestilt fra danmark..billigere cb tester der :)

Skrevet

Ikke vær lei deg.. jeg har brukt et par tre stk de sist par månedene jeg også. Ikke rart man blir skrullete i hode..

LYKKE TIL ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ baby støv!

Skrevet

Akkurat det samme kjenner jeg. Å jeg har aldri kjent det før mellom el og ikm. Merkelig.

Håper det sitter en spire hos oss alle:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...