Gjest Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Jeg venter mensen onsdag.. sånn har det vært.. etter el så har jeg hver dag kjent "smerter" i underlivet..ikke vonde, men kjenner det likssom..de varierer litt.. for 3 dager siden kjente det ut som jeg hadde eggløsning..da var jeg øm der nede..og oppblåst.. 8 dager etter el så hadde jeg to krampe smerter der nede..krøket meg av jeg hadde vondt..men var bare med det.. nå har jeg vært trøtt de 3 siste dagene..svir i øynene..tenker kan jo være pga årstiden også.. Å er det mulig å få bedre luktesans allerede?!?..for jeg kjenner lukter på lengre avstand enn før..helt merkelig..de er likssom krafitigere.. Hva trur dere?
Tutta73 Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Hmm, jeg kjenner igjen tegnene selv, og går egentlig med samme spørsmålet som deg.. Her er det muligheter for mage forstørrelse i nærmeste fremtid =o) Har du en test liggende, hadde jeg gått på do med en gang... Lykke til )
Gjest Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Jeg var så dum å bruke den i går..men da var den negativ...men litt vel tidlig å teste også. Ikke var det morgen urin heller MEN har allerede bestilt meg nye..så får de vel i posten tirsdag sikkert..siden de er bestilt fra danmark..billigere cb tester der
Tutta73 Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Ikke vær lei deg.. jeg har brukt et par tre stk de sist par månedene jeg også. Ikke rart man blir skrullete i hode.. LYKKE TIL ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ baby støv!
Charlotte med spire Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 Akkurat det samme kjenner jeg. Å jeg har aldri kjent det før mellom el og ikm. Merkelig. Håper det sitter en spire hos oss alle:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå