Gjest Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 skal snart pusse opp. Jeg liker lyse farge(beige,lyst grått osv.)Men ikke sambo.Han vil ha noe med mere farge i.Har dere noen tips til oss.Lyse farger,men likevel litt farge?Har for det meste svarte møbler...
lego Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Vi har en hvit farge som heter dun. Kanskje ikke mye farge i den, men kjempefin til svarte møbler/interiør.
OsloMor Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Hva med å tapetsere en vegg og male de andre i nøytrale farger (f.eks. Skygge fra lady f.eks.). Det er jo kjempe mange fine tapeter å få tak i, ikke er det så dyrt heller.(Tror de har mye på maxbo)
Katja Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Jeg liker så godt cafe latte. Har den i stua, den er lys, men likevel varm. Hva med en vegg i mørk nougat, og resten i caffe latte, lekkert!
MaJe å go-gut`n:) Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 Lys toscana=) den er kjempe fin, den skal jeg bruke på stua mi=p det er en slags beige-farge...
Gjest Skrevet 8. september 2007 #7 Skrevet 8. september 2007 Vi har Cafe Latte på tre vegger, og mørk brun på en vegg. På den brune veggen har vi kun hvite møbler/hyller, men har nesten bare hvite/lyse møbler ellers også da..! Til sorte møbler ville jeg absolutt valgt lyse vegger, men kanskje med en fondvegg i en kontrastfarge, evt tapet om dere har glatte vegger! :-)
Kirsebæra Skrevet 8. september 2007 #8 Skrevet 8. september 2007 vi skal ha cafe latte farge i stua og cappuchino(skrives det slikt?) på kjøkkenet=) Lyst, men fortsatt varmt=)
Gjest Skrevet 8. september 2007 #9 Skrevet 8. september 2007 takk for svar.Alle fargene som er nevnt her elsker jeg,men han liker de ikke...hehe Har noen en side med forskjellige farger?Ikke jotun sin side. Ikke lett når man har forskjellig smak.Resten av huset har gått greit,da har vi vært enige,men ikke med stua...
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 8. september 2007 #10 Skrevet 8. september 2007 Hva med en lys farge på veggene og ha en vegg i en litt mere farge. Her har jeg vanilje på alle vegger men i noen rom har jeg en vegg i fargeb substans, den er litt brun aktig. Men vet om mange som har en knall rød vegg ol også. Et tips er kanskje å finne den fargen som skal være litt knæsere og så finne en lys som fremhever den og omvent. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå