Gå til innhold

Hormonell og sårbar...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere som sliter? Jeg er så irritabel og blir så fort sint både på jobb og hjemme... Må jo ta meg sammen, men kjenner jeg blir svimmel og uvel fordi jeg blir så sint. Tar lett til tårene også. Kjempeslitsomt... Hva gjør man med sånt? Jobber fullt, men lurer på om jeg må tenke på litt sykmelding selv om jeg ellers er i god form. Andre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gul stjerne
Skrevet

kjenner meg veldig igjen. hadde det sånn tidlig i svangerskapet, så noen rolige måneder, men nå er det tilbake. de to siste ukene har vært veldig slitsomme; tårer, dumme tanker trøtt og sliten. slutten av svangerskapet føles ensomt på¨et vis. kan bare oppmuntre deg til å holde ut, hvil mye ogsykemeld deg om du har det tungt! Er selv i uke 39 i morgen, er utålmodig..

Skrevet

Jeg syns du bør prate med jordmor/lege og kanskje få litt sykemelding. Om ikke 100% sykemelding,så kanskje få det sånn at du har et par dager fri i uka? Det trengs å få slappet av litt.Dette er ikke tiden for å slite seg ut! Presser man seg selv så blir det bare værre..

Tenk på deg selv og babyen du.Og ro ned et par hakk...Det er INGEN som takker deg for at du sliter deg helt ut før fødselen.

Stor klem

Skrevet

Tusen takk for svar. Skal til legen i morgen så må ta en prat med henne om dette.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...