Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Har en liten gutt på 4 uker som styrer godt om kveldene. De siste to dagene har han holdt det gående fra kl 16 og til rundt 23. Med små pauser på rundt 15 min hvor han sover. Han gråter en hjerteskjærende gråt, og jeg ser at han har vondt i magen, men ikke får ut noe. Kan innimellom komme en propp. Det går bedre når jeg har han i fanget og vugger han.
cec26 Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Hei:) kan desverre høres ut som kolikk ja, min hadde det de fire første mnd og det var på akkuart samme måte, ammer du? Det kan i tillgegg være noe han regerer på som du spiser... Prøv sukker vann og ammete er også bra.. Lykke til, og skal krysse fingerne får deg og håpe det ikke er det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå