Cat.68 Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Tenk hvor fort tiden går lell. På mandag fyller lill jenta 2 år men vi har feiringen i morgen med familien. Jeg blir fylt av ærefrykt. Det fantes nemmelig en tid vi ikke trudde hun skulle få bli på jorden her hos oss. Lillesnuppa mi, som mamma elsker deg ;o))
Eucerin Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Gratulerer med dagen, på din datters vegne=) Har feiert 2 årsdag her i dag vi, med bareselskap.. i morgen skal vi feire med besteforeldre i dyreparken og grille pølser:) kjempe koselig!! Håper dere får en minst like fin feiring=)
Ta sats;-) Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Kos dere masse da! Trenger av og til en påminnelse om at det ikke er noen selvfølge at vi får beholde våre små elskede barn så lenge som man ønsker, heldigvis har jeg vært forskånet for å oppleve det som du har opplevd. Men jeg får en påminnelse innimellom når jeg leser om andres sorger... Ha en strålende bursdagsfeiring til ei lita prinsesse! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå