Lilly 79 Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Trenger tips... Jeg skal nevne de 10 viktigste egenskapene/kvalifikasjonene en helsefagarbeider skal ha.
Piri Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 * Empati * Sympati * Omsorg * pene øyne * sette sprøyter * munn - til -munn - metoden * hjertekompresjoner * varme hender * stilig uniform * god kroppslukt
Kirsebæra Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 være medmenneske vise omsorg være blid være profesjonell
RundLurt? Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 Og det med å være profesjonell innebærer?
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 8. september 2007 #7 Skrevet 8. september 2007 hva er helsearbeider? hjelpepleier, omsorgsarb, assistent på sykehus, lege?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #8 Skrevet 8. september 2007 1. smile falskt. 2. gi faen. 3. ikke bry seg i det hele tatt. 4. gi feil medisiner. 5. utsette konsultasjoner eller gi faen i besøk. 6. prioriter yngre og pene. 7. aldri være enig. 8. vis din autoritet. 9. bryt ned de hjelpetrengende mentalt. 10. oppfør deg pent sammen med kollegaer og andre helsearbeidere:-)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #9 Skrevet 8. september 2007 Du glemte evnen til å overtale pasienter til å ta vaksiner.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #10 Skrevet 8. september 2007 Først må de riktige folkene betale meg noen ekstra grunker først.... anbefaler ingenting, før jeg får betalt:-)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #11 Skrevet 8. september 2007 Ja, men det er vel også en viktig del av yrket. Evne til å ta seg betalt under bordet, det være seg for å knulle en ensom pasient, smugle inn illegale stoffer eller la seg overbevise om det stikk motsatte av hva man egentlig alltid har trodd.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #12 Skrevet 8. september 2007 pasientknullere burde vært steinet, pisket og hengt til tørk etter kjønnsorganene!!! Her knuller vi de riktige folka... de som har pengene og som har de riktige stoffene:-) Resten er avvikere og har ikke livets rett!!!
Lilly 79 Skrevet 8. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 8. september 2007 Gud jeg er så glad jeg har dere... Kommer garantert tilå få en 6`er takket være dere. THANKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kirsebæra Skrevet 9. september 2007 #15 Skrevet 9. september 2007 å være profesjonell betyr vel å følge reglene som er satt for den ekeltes utdanning....jeg som helsefagarbeider kan ikke senne venflon uten spesiell opplæring, dette fordi det ikke inngår i helsefag arbeiderens utdanning ås ette veneflon.... en helsefag arbeider er nå hjelpepleier/omsorgsarbeider slått sammen! helt nytt! vi er historiske vi som får denne utdanninga=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå