Gå til innhold

Potte eller dosete/doring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde å spørre på potte-linken, men følte jeg trengte egen overskrift.. Ble inspirert til å starte treninga, hva er best, potte eller sånn ekstrasete på doen? Min er 14 mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøvde meg først med dosete, men datteren min ville ikke sitte der så lenge av gangen, også måte jeg jo sitte og holde henne hele tiden, så hun ikke skulle dette ned. Så kjøpte jeg potte, og der kan hun sitte og leke og kose seg til hun har fått gjort seg ferdig. (men hun er jo bare 7,5 mnd) Hvis du har mulighet til å få låne et dosete og en potte, så kan du jo prøve deg frem. Eller så kan du kjøpe dosete først, og hvis ungen ikke vil sitte der, så kjøper du potte etterpå. Så kan du jo prøve dosetet igjen senere når h*n er blitt vant til å ikke gjøre i bleia...

Skrevet

Vi har dosetet fra babybjørn, snuppa sitter som en drøm, og tisser og bæsjer der. Har aldri brukt potte fordi vi synes det er grisete.

Skrevet

eldstemann brukte bare doring fra babybjørn, og det funket veldig bra ..

no skal vi snart begynne å trene med yngste og det blir bare ring der og .

jeg liker ikke potte jeg . .. syns det er så grisete jeg .. men det er jo opp til hver og en :)

Skrevet

Bruker også bare dosete, sønnen min er et år, og han sitter der hver morgen og kveld... Har kjøpt en sånn kombinert potte med doring som sete, så jeg har prøvd begge deler... potta krabber han bare av, men på doen sitter han, og får oftere og oftere til noe mens han sitter der:)

Skrevet

hei,,,jeg har også planer om å begynne med do sete...når er det vanlig å begynne?og noen tips til de første gangene?

Skrevet

Vi har brukt dosete siden hun var ca 15 mnd tror jeg.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...