sivilivikivi Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Min beste ligge stilling er å ligge på magen! Prøver å ligge litt på magen,men det blir ubehagelig! Er det noen andre som gleder seg til å ligge på magen?
twoboys & a girl Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Ligger ennå på magen, avlaster litt med å legge beinet litt under. Men gleder meg til å kunne ligge flatt på magen igjen, og på alle underlag.
Kakebakesøte Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Jeg også, det skal bli så godt!! Dette svangerskapet har jeg virkelig savnet det - sist gikk det forholdsvis greit. Nei, nå er ingen liggestilling ok. Men jeg sover godt da så skal ikke klage ;P
r r r Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 For meg blir det lenge til. Har ikke kunnet ligge på magen før ammingen var slutt! Så først har jeg mange måneder hvor jeg veksler mellom høyre og venstre side og så månedsvis på ryggen - ligger jeg på siden i ammeperioden lekker jeg som ei sil! Veldig festlig!
Snuppa mi og meg+spiren♥ Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Hehe=) jeg gledet meg veldig til å ligge på magen etter fødselen, så da dagen kom og jeg prøvde på ligge på magen fikk jeg helt hetta=) Ava er nå 2 mnd, og jeg liker fremmdeles ikke mageleie=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå