Gå til innhold

Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter IKM den 16, men har følt meg kvalm og uggen i flere dager. Vet dere om testen vil slå ut så tidlig? Er ikke akkurat av den mest tolmodige jenta "i klassen" så jeg vil så gjerne ha et svar på om jeg er gravid eller ei :o) Føler på meg at det er noe, men det kan jo være at magen (og hode!) spiller meg et lite puss..

På forhånd takk for svar =o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg teste positivt tre eller fire dager før ikm...(første gang jeg var gravid)

men jeg visste at jeg var gravid da selv om jeg aldri hadde vært d før...var 99.5% sikker...og d stemte jo..så er jo meget mulig du er det...hva med ømme pupper da jente???

Skrevet

Det var litt tidlig og teste 8 dager før IKM...Det er vel i bare en dag eller to siden et evt egg festet seg, så det tar litt tid og produsere HCG nok til at det slår ut på en test... Vet så inderlig godt hvor vanskelig det er og la være og teste gitt....

Håper du er gravid!!!

Skrevet

Det er nok i det tidligeste laget du.

Fortsatt 8 dager til, noen har har jo fått pos test 9 dager før IKM men tror det hører skjeldenheten til...

Må nok smøre deg med tålmodighet og vente 4-5 dager til før du begynner å tenke på testing..

Nå skal det være sagt at jeg er en testoman selv og begynner gjerne veeeeldig tidlig, bare for å bli extra skuffet hver dag... hehe.

Skrevet

Takk jenter! Puh, jeg får vel vente litt da :o/

Ømme pupper sa du - jada gitt!

Skrevet

står på cb at man kan teste 3 dager før og helst med morgen urin :)

Så vent litt til du

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...