Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Igår kveld var jeg ute en tur med ei venninne og niesen min, vi skulle på konsert på det utestedet min samboer jobber som bartender innimellom. Vi satt ute og skravlet, og så dukker det opp et par gamle venninner av min venninne. Mens vi satt der kommer sambo ut med strawberry daiquiries til oss tre som var ute sammen og litt senere kommer han med noen gode "dameshots" til hele bordet. Etter en stund kommer han så ut med peanøtter og saltstenger og setter ned på bordet. Da han gikk inn igjen siste gangen, kommer det fra den ene venninnen til min venninne: Du Klatten, jeg tror han bartenderen er ganske interessert i deg!!! Han var jo så oppmerksom og tok på deg og flørtet som søren jo!!! Hmmm.......han virket skikkelig kjekk altså! Hihihihi..........vi tre som var ute sammen sprutet ut i latter og hun ble litt flau da hun forsto at vi faktisk var samboere;-)) Deilig å få oppmerksomhet av kjekke bartenderen da;-))
Mamman til Celine og Marcus Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 haha =) =) Morsomt =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå