Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Igår kveld var jeg ute en tur med ei venninne og niesen min, vi skulle på konsert på det utestedet min samboer jobber som bartender innimellom. Vi satt ute og skravlet, og så dukker det opp et par gamle venninner av min venninne. Mens vi satt der kommer sambo ut med strawberry daiquiries til oss tre som var ute sammen og litt senere kommer han med noen gode "dameshots" til hele bordet. Etter en stund kommer han så ut med peanøtter og saltstenger og setter ned på bordet. Da han gikk inn igjen siste gangen, kommer det fra den ene venninnen til min venninne: Du Klatten, jeg tror han bartenderen er ganske interessert i deg!!! Han var jo så oppmerksom og tok på deg og flørtet som søren jo!!! Hmmm.......han virket skikkelig kjekk altså! Hihihihi..........vi tre som var ute sammen sprutet ut i latter og hun ble litt flau da hun forsto at vi faktisk var samboere;-)) Deilig å få oppmerksomhet av kjekke bartenderen da;-))
dritgrei hei hei! Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 å du din skitne tøs... lar det beføle og bestikke av bartendere, det er jammen bar folk opplyser om observasjonene sine ;-)))) deilig å ha det sånn.... oppmerksomheten lenge leve!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2007 Jupp;-)) Deilig å kjenne sitringen og ennå mer morsomt når folk ikke aner at vi faktisk har bodd sammen i mange år........tjihiiii.....:-)
♥Snulder Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Hehe.. jeg kjenner nesten den boblende-latter-følelsen av å sitte og vite men ikke si!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2007 Ja, det var ganske morsomt:-)))
dritgrei hei hei! Skrevet 8. september 2007 #7 Skrevet 8. september 2007 Mens jeg hadde (nok en gang) punktert hele settingen, med å bli satt ut av at hun ikke visste og si sånn: jammen du skjønner at..... Jeg vil jo bare hjelpe... :-)))))))))))))) partybrems så det holder.... uten å egentlig vite det, det bare skjer
♥Snulder Skrevet 8. september 2007 #8 Skrevet 8. september 2007 Du er kanskje mer snill en fandenivoldsk? hehe.. tenker da at du ville vært mest redd for at venninnen ville følt seg litt "driti" ut?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. september 2007 Bare vent dritgrei, om 10 år hadde du ledd rått:-)))
Gummelillan Skrevet 8. september 2007 #10 Skrevet 8. september 2007 Ha, ha, dere må jo være ganske uoppnåelige dere da ;-) Hvis stakkars sambo må ut med 3 strawberry daiquiries, et utall shots, salt og snacks før mistanken kommer frem.... Jeg hadde jo blitt innbildsk bare etter en peanøtt jeg da ;-))))
Karomamma Skrevet 8. september 2007 #11 Skrevet 8. september 2007 HA HA HA HA, jeg hadde ikke giddet å forklare det for sistemann en gang. Er det ikke herlig å ha "draget" da? Også på den kjekkasen da gitt
Natteravnen* Skrevet 9. september 2007 #13 Skrevet 9. september 2007 He-he, heldig er du! Kjekt å lese slikt!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. september 2007 Forfatter #14 Skrevet 9. september 2007 Gummis, EN peanøtt!! Nei, må minst være 3 s d, shots og nuts;-)) hehehehehe...............
Tiggywinkle Skrevet 9. september 2007 #15 Skrevet 9. september 2007 Stas å få opmerksomhet fra den flotte bartenderen, ja, he, he morsom situasjon..:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå