Gå til innhold

Noen som har vinterdress fra hm her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vi har i dag vært på shopping med mamman min og kjøpt det lillegutt trenger til bhg start 1 oktober. Vi valgte da en vinterdress i strl 80 fra hm, i forhold til de andre vi var og så på i de andre klesbutikkene der (var på sandvika storsenter) virket denne like bra, den var jo foret, dessuten hadde de denne i en liten nok størrelse, de andre hadde kun i strl 86, og det ble faktisk litt i største laget. Selv om han er 16 mnd, ble de litt for store, selv den i 80 var det mer enn nok plass i.

Er det noen som har erfaringer med denne? Og bør dressen impregneres? Og i så fall, kan den impregneres med den samme sprayen som jeg kjøpte til å impregnere vinterskoene hans med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er ikke vanntett, så bør nok impregneres med jevne mellomrom ja..! Synes også de er ganske tykke og vanskelige å bevege seg i, men ellers er de sikkert veldig greie til den prisen :-) Håper dere blir fornøyde!

Skrevet

hmm, rart at du sier at det ikke er vanntett, mente det var festet en lapp på den hvor det stod at den var vanntett, men skal gå og sjekke

Skrevet

Jeg en fra hm ifjor til snuppa.. og det stod att den var vanntett da og tror jeg... men den var virkelig ikke mye vanntett når snuppa hadde vært ute i snøen 1 time... Og på de kaldeste dagene var hun litt småkald når vi tok av henne dressen. Hun slet med å bevege seg skikkelig i den også.. men hun var da litt mindre da.. 12 mnd den perioden hun brukte den mest.

Så kan ikke si att jeg var så veldig fornøyd med den akkurat nei..

Skrevet

Nei, var det jeg mente også, det står at den er vanntett/avstøtende, men den holder ikke mål.. Men om man reimpregnerer ofte nok, så funker den sikkert bra :-) I skikkelig vått vær kan man bare bruke regnbukse over da..!

Skrevet

Da skal jeg i hvert fall impregnere den med jevne mellomrom, så får vi se hvordan den er, er den alt for ille, kostet den ikke så mye. Men min lillegutt er en ganske varm liten gutt og skulle de bli alt for kaldt, har vi og kjøpt en tynn bukse og genser i mikrofleece som han kan ha under, selv om den er tynn, er den god og varm

Skrevet

jeg hadde en vinterdress til lille i fjor. vet ikke om det er samme typen som selges i år, men den jeg hadde var veldig varm å god. lille var jo ikke så gammel da så han bevegde seg jo ikke så mye.. men han var aldri kald. han er også en varm gutt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...